סמלת' יבואנית מותגי היוקרה ג'יפ, אלפא רומיאו, פיאט והונגצ'י משיקה אולם תצוגה משודרג בירושלים



אולם התצוגה יתפרס על פני כ-1000 מ"ר. עלות שדרוג האולם עומדת על כ-2 מיליון ₪

חברת סמלת, יבואנית מותגי היוקרה ג'יפ, אלפא רומיאו, פיאט והונגצ'י, מרחיבה את פעילותה בירושלים ומשיקה אולם תצוגה מרכזי ומשודרג בבירה, הממוקם ברחוב דרך בית לחם 146 שבתלפיות.

צילום: יח״צ

אולם התצוגה המחודש יתפרס על פני כ-1,000 מ"ר ומציע מגוון רכבי פרימיום אשר מיובאים ומשווקים על-ידי סמלת ובניהם: JEEP, אלפא רומיאו, אבארט, הונגצ'י ,פיאט ועוד.

האולם, שעבר מתיחת פנים רצינית, עוצב בקפידה רבה ברוח החדשנות, היצירתיות והתשוקה לעשייה המלווים את ערכי החברה. האולם, מעניק ללקוחות חווית קנייה ייחודית עם גישה נוחה, מהירה ויעילה לכלל הרכבים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמותהמותקנות בו. בקדמת אולם התצוגה, הוצב מסך ענק המציג את מגוון הרכבים היוקרתיים של החברה. יצוין, כי מותגי הרכב אותם מחזיקה באולם התצוגה זמינים ונמצאים במלאי.

צילום: יח״צ

ההשקעה הכוללת בשדרוג אולם התצוגה עומדת על כ-2 מיליון ₪.  

סמלת, היא יבואנית רכבי יוקרה כבר למעלה מ-50 שנה. מעבר למותגי הרכבים שצוינו, החברה מייבאת ומשווקת מותגי על כדוגמת פרארי ומזראטי וכן את מותגי ההובלה המצליחים של איווקו. לחברה כעשרה אולמות תצוגה ברחבי הארץ.

שי פלדמן, מנכ"ל סמלת: "אולם התצוגה המשודרג מהווה נדבך נוסף בפעילותה הענפה של סמלת בירושלים והסביבה ובביסוסה כחברה המובילה בתחום רכבי היוקרה בעיר. האולם הגדול והחדשני מצעיד את חווית הקנייה של הלקוחות מספר צעדים קדימה ומציע לקהל הירושלמי מגוון רחב ממותגי היוקרה של סמלת".  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה