מקדמים את התעשייה במרחב ירושלים



התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים אירחה את ראש העיר ירושלים משה ליאון ליום סיורים ומפגשים מקצועיים בפארק ההייטק הר חוצבים

ראש העיר משה ליאון עם התאחדות התעשיינים בסיור בהר חוצבים.

הנהלת התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים אירחה לאחרונה את ראש העיר ירושלים משה ליאון ליום סיורים ומפגשים מקצועיים בפארק ההייטק הר חוצבים, כחלק מקידום התעשייה בירושלים ובפארק התעשייה הר חוצבים בפרט.

ביום המיוחד, שהתקיים במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין עיריית ירושלים להתאחדות התעשיינים, נכחו ראש העיר משה ליאון, נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים ד"ר רון תומר, יו"ר התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים ירון קמחי, מנכ"לית ההתאחדות במרחב הדר מרלי, מנכ"ל חברת קיוסרה AVX רכיבים שי לוי, מנכ"ל אופיר אופטרוניקססלושנס קובי לסרי, תעשיינים מירושלים והסביבה ואורחים נוספים.

המפגשים המקצועיים בין הצדדים, כללו דיונים במספר נושאים מרכזיים ואתגרים העומדים כיום לפתחה של התעשייה במרחב ירושלים ובהם שיפור תשתיות קיימות והקמת תשתיות חדשות לתעשייה, עירוב שימושים באזורי התעשייה בירושלים, איתור קרקעות להקצאת מגרשים לתעשייה והמחסור בכוח אדם.

היום נפתח בסיור מקיף בחברת קיוסרה AVX רכיבים בע"מ, המפתחת, משווקת ומיצרן רכיבים אלקטרונים פסיביים, במסגרתו שי לוי הציג לראש העיר ולנוכחים תכניות להשקעה בחממה, אתגרים ותוכניות לעתיד.

הסיור השני נערך במפעל אופיר אופטרוניקס סלושנס, המתמחה בייצור מערכות צבאיות, רכיבים אלקטרונים ואלמנטים. הנהלת החברה, ערכה למכובדים סיור בקו הייצור וההרכבות במפעל וקובי לסרי המנכ"ל סקר את פעילות החברה בענפי התעשייה האופטיקה והלייזר לטובת תחומי הרפואה והביטחון.

בסיום היום חתמו התעשיינים על חזון מרחב ירושלים הכולל "שותפות מקצועית לקידום תעשייה מובילה וחדשנית בירושלים והסביבה".    

משה ליאון, ראש העיר ירושלים :"אנו נמשיך לפעול ולהשקיע כל העת בקידום התעשייה וההייטק, מתוך החזון להפוך את ירושלים לבירת ההייטק של ישראל בשנים הקרובות ופיתוח מקומות תעסוקה נוספים בעיר. אני מברך על שיתוף הפעולה עם התאחדות התעשיינים בירושלים ורואה בהם כוח חשוב ומשמעותי בשגשוגה ובפיתוחה הכלכלי של העיר".

ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים: "לתעשייה בישראל חשוב לשמר את המרקם של ביחד, מרקם שמייצר ומחזק את המדינה. מה שאנחנו עושים אצלנו בקווי הייצור ובמרקם האנושי של העובדים בירושלים ובמקומות אחרים בארץ זה בעצם ישראל האמיתית והיפה. תודה לתעשיינים ולראש העיר משה ליאון על התמיכה בתעשייה ועל קידום התכניות העתידיות של התעשייה בירושלים".  

ירון קמחי , יו"ר התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים בירך את ראש העיר ואת הרשות לפיתוח ירושלים על ההצלחה בהבאת מפעל החיסונים של חברה ביונטק לירושלים , וקרא לעירייה לחזק, להגדיל ולשמור על אזורי התעשייה המרכזיים בעיר, כמוקדים לתעסוקה איכותית בשכר גבוה לתושבי העיר. הדר מרלי מנכ"לית התאחדות התעשיינים במרחב ירושלים סיכמה:"התעשייה והתעשיינים בירושלים מהווים אבן שואבת לכלכלת העיר וגורם משמעותי בעיצוב עתידה הכלכלי של העיר בשנים הקרובות. החיבור האמיתיבין התאחדות התעשיינים לעיריית ירושלים מהווה מנוע צמיחה חשוב ואסטרטגי בפיתוח התעשייתי והטכנולוגי של בירת ישראל ואני מברכת על תמיכתו ודחיפתו של ראש העיר משה ליאון לקידום התעשייה בעיר".  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה