מחדר המלחמה לחדר הלידה



רס"ן אלי זילברמן, קצין אג"ם בחטיבה דרומית עזה, תושב הר חומה- קיבל את המתנה הכי גדולה שיכל לבקש לאחר ימי לחימה ולילות ללא שינה

ביום הרביעי של מבצע "שומר החומות", אחרי כמה לילות ללא שינה, התבשר רס"ן אלי זילברמן, קצין אג"ם בחטיבה דרומית עזה, שאשתו שיר בדרך לבית החולים - ללדת את בנם השני.

כשנכנס לחדר הלידה, חיכה לו בנו – שמסמל יותר מהכול על מה הוא מגן ובשביל מה הוא לא מפסיק להילחם.

רס"ן אלי זילברמן עם בנו. צילום: דו"צ


אלי ואשתו מתגוררים בשכונת הר חומה בירושלים.

אלי מספר: "לאשתי ולי יש תכנית כתובה כבר ארבעה שבועות לאיך נתנהל אם מתחילים לה צירים בזמן שאני בבסיס. התכנית החלה כמצאנו את עצמנו בחדר לידה ב"אזעקת שווא". שם הבנו מהרופאים כשיהיו לה שוב צירים היא עשויה ללדת תוך כמה דקות מה שלא חישבנו בתכנית הזו זה את מבצע "שומר החומות". מיום ראשון האחרון הכל השתנה והזמינות שלי ירדה ל-0 ועברנו לחמ"ל מפקד פתוח 24/7.
לאורך המבצע מובילה החטיבה הדרומית מהלכים רבים. בליל הלידה לקראת השעה 1:30 מספר אלי כי הלך לשים את הראש למשך שעתיים וחצי ואף מוסיף: "שלחתי הודעה כבכל לילה לשיר אשתי ומיד נרדמתי."

מה שאלי לא ידע קרה בדיוק לאחר 10 דק, שיר אשתו התעוררה בבית עם צירים וירידת מים והבינה שהלידה מתחילה.
"בחישוב מהיר היא כבר קלטה שאין לי כמעט סיכוי להגיע ללידה בזמן ופחדה להלחיץ אותי שלא אנהג בעייפות כזו ובמהירות וחלילה אעשה תאונה. בשעה 3:00 כשהתינוק כבר היה לה בידיים היא צלצלה לחמ"ל והתעוררתי לידיעה שהצטרף לנו בן נוסף הלילה למשפחה, התרגשות מטורפת. כוס קפה שחור חזק, וקדימה לבית החולים".

רס"ן אלי זילברמן, אשתו ובנם


אלי הגיע לפתח בית החולים לקראת 5:00 ומספר: "קשה לתאר את התחושה. אהבה עצומה לגוזל החדש ובעיקר הערצה לאישה שבתוך כל הטירוף הזה מצאה כוחות ומקום בראש למנוע ממני את הסכנה של לטוס הבייתה בשיא האדרנלין."

מאחלים לכם הרבה מזל טוב!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה