מושיק גלאמין בא לחדש - והפעם את חדרי הלידה בהדסה!



הדסה עין כרם מציגים: השיק החדש בחדרי הלידה עם מושיק גלאמין

צילום: דוברות הדסה

 בכנס יולדות גדול שערך המרכז הרפואי הדסה בירושלים, מול למעלה מ-1400 משתתפים - נשים בהריון ומלוויהן, הודיע המעצב ואיש הטלוויזיה מושיק גלאמין על פרוייקט חידוש חדרי הלידה בהדסה עין כרם בהובלתו.

גלאמין, המוכר לציבור כמי שהנחה את תוכניות הטלוויזיה ופרויקטים תקשורתיים העוסקים בעיצוב, סטיילינג והלבשת הבית וידוע בתפיסת המרחב הייחודית שלו, הודיע לציבור הירושלמי כי הוא מזמין נשים בהריון להיות שותפות בתהליך העיצוב של 13 חדרי הלידה בעין כרם, אשר זקוקים למתיחת פנים משמעותית.

"13 נשים ילוו אותנו ויבחרו את הצבעים, הבדים, הפינות, האווירה, הפינוקים והקונספט של החדרים הללו בהדסה בהם מתרחש הדבר הכי קסום בטבע – לידה. ומי יודעות יותר טוב כיצד אמורים להראות חדרי הלידה החלומיים, אם לא היולדות בעצמן?"

תחום ההיריון והלידה הוליד בשנים האחרונות מיזמים שונים בבתי החולים, החל בקורסי הכנה ללידה – גם פרונטליים וגם אונליין לצפייה והשתתפות מהבית, מועדוני יולדות המציעים הטבות לנשים בהריון ולאחר לידה, שדרוג האשפוז במלוניות יולדות וערכות פינוק שונות המחולקות ליולדות, אך הובלת תהליך שיפוץ נרחב בידי מעצב פנים ומנחה תוכניות עיצוב בעלות רייטינג גבוה, היא בבחינת חידוש משמעותי ועד כה המיזם היחיד מסוג זה בישראל.

ההכרזה יוצאת הדופן של בית החולים אינה מפתיעה, לאחר שבשנה שעברה נחנך מערך של  10 חדרי הלידה החדשים בהדסה הר הצופים, במבנה חדשני ובחדרים מודרניים נעימי אווירה ומראה. "כחלק משיפור חוויית השירות, עת הגיע תורם של חדרי הלידה בעין כרם להתחדש, לצמוח ולהתאים את עצמם לעידן של היום, בו היולדת מבקשת ללדת בתנאים המקסימליים שמשפיעים על כל התהליך המרגש", אמרו השבוע בהדסה.

"מיילדות מדהימות, רופאים ואחיות מקצועיים ומסורים כבר יש בהדסה", קובע גלאמין, "עכשיו נוסיף להם חדרי לידה מעוצבים ומפנקים, שיעצימו את החוויה שכל אחת רוצה לעבור ככזו שמשאירה את הזיכרון הכי קסום שאפשר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה