"כל השכונה משפחה": חגיגות קהילתיות בקרית יובל במתכונת קורונה



תמונות משפחתיות קצת שונות מגיעות מהחגיגות מבית רשות הרבים שבקרית יובל

עשרות תושבים- ילדים והורים התכנסו בגינה השיתופית בבית גיורא- רשות הרבים כדי לחגוג את היחד והמשפחתיות.

צילום: ענבר בלוזר שלום

"אחרי למעלה משנתיים שכולנו נדרשים לריחוק חברתי, יום המשפחה הזה הוא הזדמנות להתקרב ולחגוג את האהבה שאינה תלויה בדבר, מה שמאפיין את המשפחות שמרכיבות כאן את השכונה, והופך את התושבים כאן משכנים- למשפחה של ממש". מספרת ענבר בלוזר שלם, מנכ"לית רשות הרבים.
תושבי קרית יובל נהנים מפעילויות תרבות ופנאי לאורך כל השנה ובכל זאת היום נראה כי ההתלהבות הייתה בשיאה. הבאים נהנו מבניית אדניות, שתילת צמחי תה ותבלין ואיך לא- מסיבת תה משפחתית חמה ועוטפת בפיסת הטבע בלב האורבניות הירושלמית.


האירוע הוא פרי שיתוף פעולה של "רשות הרבים", "שכונה צעירה-קרית יובל" ומינהל קהילתי יובלים.


"זה נראה לנו אך טבעי לבלות זמן איכות עם הילדים והילדות, ועל הדרך להפריח ולטפח את המרחב הציבורי שהוא הבית שלנו- התחברנו לטבע, לעוד משפחות, לקהילה ולשכונה שלנו".

צילום: ענבר בלוזר שלם
במהלך השנתיים האחרונות פועל בשכונה מיזם "שכונות בשינוי" בהפעלת קרן שח"ף, בשיתוף המשרד לשוויון חברתי, משרד הבינוי והשיכון, עיריית ירושלים ובמימון הקרן למפעלים מיוחדים, אגף הקרנות בביטוח לאומי מטרת המיזם היא לקדם שינוי חברתי באמצעות קהילות משימה ופעילים שכונתיים אין ספק שהקהילתיות, המעורבות החברתית ושמחת החיים הולכים וגוברים עם כל יוזמה שכזו, בוודאי שמאחוריה עומדת רשת אנושית של שיתוף פעולה מקומי אמיתי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה