טיפים מקצועיים לשיער בריא ומושלם



מי לא חולמת על שיער מושלם והאמת היא שלא צריך לעבוד קשה מדי כדי ליהנות ממראה שיער בריא וזוהר

 יחצ הרבלייף

כולם  כבר יודעים שצריך לספר את הקצוות לעיתים קרובות, שצריך לשטוף היטב את השיער לאחר החפיפה ושכדאי להימנע ממייבשי שיער, שרק שורפים את הקצוות  ומשאירים אותו יבשושי וחסר ברק. אבל למרות שמקפידים על כל אלה, השיער עדיין נראה עייף.

להלן 5 טיפים ממומחי התזונה של חברת הרבלייף  שיסיעו  לשיער להיות בריא, זוהר ומלא ברק.

  1. הדרך לשיער בריא עוברת בקיבה

למרות כל הפינוקים שמרעיפים לשיער, אם לא נטפל  בבסיס,  התזונה, מראה השיער לא ישתנה משמעותית. כן, לתזונה השפעה רבה גם על איך שהשיער נראה. תזונה עשירה בברזל, אבץ, חומצות שומן אומגה 3 וחלבון תעזור להמרצה של צמיחת השיער. תזונה עתירה בסוכר או צריכה של כמות גדולה של קפאין עלולות להשפיע לרעה על צמיחת השיער והמראה הכללי שלו. ודאו גם שאתם מקבלים מספיק ויטמינים. אם הציפורניים נשברות בקלות או אם העור יבש במיוחד, סיכוי גדול שגם השיער דורש תשומת לב. אם יש צורך, שנו את התזונה או השלימו אותה בעזרת ויטמינים או מינרלים. אם אתם לא בטוחים מה הבעיה, בצעו בדיקת דם כדי לבדוק אם יש חוסרים כלשהם.

  1. שימרו על שיער נקי, אבל אל תגזימו

כמו כל חלק אחר בגוף, כדי שהשיער ייראה בריא, הוא חייב להיות נקי. חפפו את השיער בהתאם לסוג השיער ולאופי החיים שלכם. אם אתם חיים בסביבה עירונית שסובלת מזיהום או בסביבה לחה במיוחד, חפפו את השיער על בסיס יומי. אם אתם חיים בכפר או בקיבוץ, בסביבה נקייה ממזהמים או בסביבה יבשה יחסית, תוכלו לחפוף 3-2 פעמים בשבוע. אם יש לכם שיער מקורזל ויבש במיוחד, כדאי לחפוף כל מספר ימים ולא על בסיס יומי. בכל מקלחת השתמשו גם במרכך שיער, שמתאים לסוג השיער. השתמשו במוצרים איכותיים, ששומרים על השיער ולא פוגעים בו.

  1. לא תאמינו מה השמש יכולה לעשות

מגנים על העור שלכם כשאתם נחשפים לשמש? אל תזניחו גם את השיער. אמנם קשה לראות את התוצאה המיידית של חשיפה לשמש על השיער, כמו שאנחנו רואים בקלות את העור השרוף אחרי חשיפה ארוכה ולא מבוקרת לשמש, אבל אם לא תגנו על השיער מפני השמש,

הוא בהחלט ייפגע. כובע הוא, כמובן, פתרון מצוין. הוא שומר על השיער, על הקרקפת ועל עור הפנים, ועל הדרך גם מגן קצת מפני החום. הקפידו גם למרוח קרם הזנה לשיער ללא שטיפה, שיגן מפני השמש ויעניק לשיער את הלחות שהוא זקוק לה.

  1. די עם המים החמים

אנחנו יודעים שכיף להתקלח במים חמים, במיוחד ביום חורף קר, אבל כשזה מגיע לשיער, השתדלו לטפל בו במים חמימים ולא במים רותחים. מים חמים מדי עלולים לפגוע במראה השיער ולהשאיר אותו מסכן וחסר נפח. מים קרירים יעזרו להשאיר את החומרים המזינים בתוך כל שערה ויעניקו לשיער מראה יפה ובריא. אם ממש קשה לכם עם מים חמימים או קרירים, התקלחו כרגיל, ורק העניקו לשיער שטיפה אחרונה של דקה במים קרים.

  1. לומדים להסתרק בדרך הנכונה

כמו שאנחנו לומדים לצחצח שיניים, כך צריך ללמוד גם לסרק את השיער. סירוק לא נכון של השיער עלול לגרום לשבירת השיער ולמראה שיער יבש וחסר חיים. סרקו את השיער בעדינות, לא חזק מדי, והקפידו להסתרק פעמיים ביום:  בבוקר ובערב – כדקה בכל פעם. אל תתחילו את הסירוק מהשורשים, אלא דווקא מהקצוות, ועלו למעלה בהדרגה, בעיקר אם יש לכם שיער ארוך. רצוי לסרק את השיער כשהוא יבש, מכיוון ששיער רטוב הוא חלש ושביר יותר. השתמשו במסרק עם שיניים רחבות, בעיקר אם יש לכם שיער עבה או מתולתל.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה