חוגגים אהבה במגדלי הים התיכון ירושלים



מגדלי הים התיכון ירושלים אירח את האירוע השנתי של רשת מגדלי הים התיכון עם כ-550 דיירי הרשת מרחבי הארץ

בית הדיור המוגן מגדלי הים התיכון ירושלים אירח בשבוע האחרוןאת האירוע השנתי של רשת מגדלי הים התיכון שעמד בסימן ט"ו אב, חג האהבה העברי. האירוע החגיגי שהתקיים ברחבה המרכזית של המתחם ובאווירה ירושלמית אותנטית, כלל מופע אופרה וסוחף ומרגש בהשתתפות יותם כהן ואירה ברטמן, הזוג המלכותי של האופרה הישראלית. בערב המיוחד נכחו יו"ר ובעלים של רשת מגדלי הים התיכון מוטי קירשנבאום , סגן יו"ר דירקטוריון הרשת בוריס לוין,מנכ"ל הרשת דורון ארנון, נציגי ההנהלה, מנהלי בתי הרשת וכ-550 מדיירי מגדלי הים התיכון מרחבי הארץ.


צילום: צחי קראוס

רשת מגדלי הים התיכון, הינה הרשת הגדולה והמובילה בתחום הדיור המוגן לגיל השלישי בישראל, המפעילה מספר בתים בארץירושלים, סביון, כפר סבא, בת- ים, רמת השרון, גני תקווה ונורדיה.  

כחלק מתפיסת המגורים של רשת המעניקה לדיירים את הבמה המרכזית להוביל יוזמות, לחוות ולגלות עולמות תוכן חדשים ומעניינים גם בגיל 70+ , דיירי מגדלי הים התיכון ירושלים לקחו חלק מרכזי בהובלת ובהפקת האירוע המושקע החל משלב תכנון ועד לביצוע. כך לדוגמא לצוות הפקת האירוע חבר דייר הבית שלמה הופרט ,פסיכותרפיסט ,חובב אופרה מושבע, ומרצה בתחום ,

שהיה שותף משמעותי בעיצוב החלק האומנותי של הערב על טהרת אופרה-אהבה מרגשת ומיוחדת. הדיירות שלי משיח ומזל ריבלין הנחו את האירוע ודיירות הבית מקבוצת התאטרון והאימפרוביזציה תפרו לעצמן בגדי חג לבנים, כבנות ישראל שיצאו על פי המסורת לחולל בכרמים בט"ו באב , וכן חילקו פרחים "באהבה" לכל האורחים באירוע.

צילום: צחי קראוס

טלי בר, מנכ"לית מגדלי הים התיכון ירושלים: "שמחנו והתרגשנו שוב לארח את האירוע הרשתי של מגדלי הים התיכון אצלנו בירושלים. דיירי הבית היוו חלק משמעותי ומרכזי בהובלתו והפקתושל האירוע ולקחו בו חלק פעיל וחשוב. הדיירים שלנו נמצאים בליבת העשייה היומיומית של הבית עם הרבה עניין ליצור, ליזום, ללמוד, ולגלות דברים חדשים כל הזמן. מחמאות רבות מגיעות לצוות עובדי מגדלי הים התיכון ירושלים, על ההשקעה הרבה והתרומה הגדולה להצלחת האירוע. הבית בירושלים ימשיך להוות פסיפס של שילובים, עם אנשים מכל קצוות תבל, בדומה לעיר ירושלים הרב תרבותית והמגוונת".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה