המרכז ה-27 של איי.וו.ג'י בישראל נפתח במבשרת ציון



ענקית חללי העבודה העולמית איי.וו.ג'י חנכה מרכז במבשרת ציון ומינתה את קארין ברי שגיא למנכ"לית החברה בישראל | מארק דיקסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת IWG: "אנו מבססים נוכחות חזקה ורחבה בישראל" ל-IWG יש 27 מתחמי עבודה בישראל, והיעד הוא להתרחב ליותר מ-50 תוך שלוש שנים

חלל עבודה חדש ל- IWG. קרדיט: IWG

 IWG ספקית פתרונות העבודה ההיברידיים הגדולה בעולם ובישראל, עם המותגים Regus ו-Spaces, חנכה חלל עבודה חדש במבשרת ציון. ל-IWG יש כעת 27 מרכזים בישראל, ובכוונתה להתרחב ולהגיע ליותר מ-50 תוך שלוש שנים. בנוסף, מודיעה החברה על מינויה של קארין ברי שגיא למנכ"לית IWGישראל.

על מנת לעמוד בביקוש הגובר בשוק העבודה במודל ההיברידי,במיוחד באזור ירושלים, הקימה ריג'ס את המרכז המשתרע על שטח של 1,200 מ"ר בבניין MBC, שבנייתו הושלמה לאחרונה וכבר מאוכלס ברובו. הבניין, בן חמש הקומות ממוקם בסמוך לנתיב התנועה המרכזי שבין ירושלים לתל-אביב ויספק מקום עבודה לחברות וסטארט-אפים ממגוון תעשיות.

חללי הפנים של המרכז החדש, עוצבו ותוכננו על ידי מומחי החברה הגלובלית, אשר בחרו בעיצוב מודרני ומוקפד עבור 55 המשרדים הפרטיים בגדלים שונים, עמדות עבודה בחללי עבודה משותפים וחדרי ישיבות. כמו בכל מרכזי החברה, הדיירים מקבלים שירותי אדמיניסטרציה בהתאמה אישית ותינתן להם אפשרות לסגור שטחים פרטיים. גישת "תכנן את המשרד שלך" של ריג'ס, אפשרה לחברות להתאים את החלל שבחרו לדרישותיהן.

מארק דיקסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת IWG: "אנו מבססים נוכחות חזקה ורחבה בישראל וכעת גם באזור ירושלים, עם פתיחת מתחם העבודה במבשרת ציון. הצורך בחללי עבודה איכותיים וגמישים ממשיך לעלות בכל העולם ובישראל, ככל שהעבודה ההיברידית הופכת לנורמה. יותר ויותר חברות מגלות שעבודה גמישה מגבירה את האושר והסיפוק של העובדים, ואף תורמת לסביבה. מודל זה הוכח גם כמגביר את הפרודוקטיביות ומאפשר לעסק לצמוח או להקטין משמעותית עלויות בהיקף של עשרות אלפי שקלים לעובד".

קארין ברי שגיא מגיעה לתפקיד מנכ"לית IWG ישראל לאחר קריירה עשירה של למעלה מ-25 שנה בתפקידי מכירות, מסחר ותפעול בכירים בענפי הקמעונאות, האופנה, המזון והמשקאות. היא שימשה בין היתר כסמנכ"לית המכירות של H&M ישראל, מנהלת חטיבת המכירות של ויליפוד ובתפקידי מטה בכירים בקוקה קולה ישראל, שם ניהלה משרד גדול ומורכב והובילה אסטרטגיות ושינויים ארגוניים משמעותיים. בתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית שיווק ומכירות ברשת "לחמים ואספרסו בר".

קארין סיימה תואר ראשון במנהל עסקים עם דגש על שיווק ותואר ראשון בפסיכולוגיה, שניהם מהאוניברסיטה הפתוחה.  

קארין ברי שגיא: " 2023 תהיה שנה חשובה של צמיחה עבורנו בישראל, עם הרחבת הרשת ברחבי הארץ. אנו שמחים מאוד לפתוח את המרכז במבשרת ציון, עם לקוחות שייהנו מהמתקנים יוצאי הדופן שלנו בירושלים ובכל אחד מהמרכזים האחרים שלנו, מנצרת ועד לרחובות. פתרון עבודה זה מאפשר גמישות מרבית לעסקים בכל הגדלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה