הכנס השנתי של בנק ירושלים



הכנס השנתי של חטיבת המשאבים והחדשנות הטכנולוגית בבנק ירושלים התקיים במרכז הלאומי 'שלוה' בירושלים

מימין יאיר קפלן, מני אהרנפלד ואירנה פורטניק. צילום: אמיר לוי שירותי צילום.

חטיבת המשאבים וחדשנות טכנולוגית של בנק ירושלים קיימה את הכנס השנתי שלה במרכז הלאומי 'שלוה' בירושלים. בכנס, נכחו יאיר קפלן מנכ"ל בנק ירושלים אירנה פורטניק המשנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת המשאבים וחדשנות טכנולוגית, חברי הנהלת הבנק וכ-300 עובדי החטיבה.

במהלך הכנס השנתי הציגה אירנה פורטניק, מנהלת החטיבה, המקדמת את פיתוח עולמות הדיגיטל והדטה בבנק ירושלים, תכנית מודרניזציה טכנולוגית חדשה, שתלווה את הבנק בשנים הקרובות וכן העניקה סקירה מקיפה אודות סיכום הפעילות בתחומה בשנת 2022 ומבט לשנת 2023.

הנהלת חטיבת המשאבים והחדשנות הטכנולוגית, החליטה לקיים את הכנס השנה במרכז 'שלוה', המטפל בילדים עם מוגבלויות ומסייע לבני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבויות הכרוכות בגידולם תוך כדי שילובם בחברה. זאת, כחלק מערכי הבנק, הפועל רבות למען הקהילהבמגוון פעילויות התנדבותיות ברחבי הארץ, לאורך כל השנה. יצוין, כי חטיבת המשאבים והחדשנות אף בוחנת פעילות משותפת נוספת עם 'שלוה' ,במסגרתה יעניקו עובדי החטיבה הדרכות בעולמות מערכות המידע, מחשוב וסייבר, לילדי 'שלוה'.  

אירנה פורטניק, המשנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת המשאבים וחדשנות טכנולוגית, בבנק ירושלים: "סיימנו את השנה האחרונה עם הישגים מרשימים כאשר לחטיבה שלנו יש תרומה משמעותית לתוצאות המצוינות של הבנק. תכנית המודרניזציה הטכנולוגיתהחדשה שהצגתי בכנס, תוביל הטמעה של תשתיות טכנולוגיות מתקדמות, שיאפשרו חווית לקוח דיגיטלית, המותאמת לצרכי לקוחות הבנק. אני מודה למנכ"ל הבנק יאיר קפלן על הרוח הגבית והשותפות המלאה לכל העשייה, גאה להיות חלק מחטיבת המשאבים וחדשנות הטכנולוגית, ובטוחה ביכולת של הנהלת החטיבה ועובדיה להצעיד את הבנק קדימה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה