בנק ירושלים קיים כנס לקוחות VIP- במלון וולדורף אסטוריה



בכנס, אליו הגיעו עשרות לקוחות, נכחה ההנהלה הבכירה של בנק ירושלים. בנוסף, התקיימו הרצאות מקצועיות

בתמונה: מימין-יעקב פלד, זאב נהרי, זלמן שובל, יאיר קפלן וניסים ניצ'קו. צילום: יוסי צבקר

סניף הבנקאות הפרטית של בנק ירושלים בירושלים קיים בשבוע האחרון כנס לקוחות VIP, במלון וולדורף אסטוריה בבירה. מדובר בכנס חצי שנתי, שהפך למסורת בשנים האחרונות ונערך כחלק משיתוף הפעולה ושימור הממשק של הבנק עם לקוחותיו.

בכנס, אליו הגיעו עשרות לקוחות, נכחה ההנהלה הבכירה של בנק ירושלים: זלמן שובל מבעלי השליטה בבנק, זאב נהרי יו"ר בנקירושלים, יאיר קפלן מנכ"ל הבנק, יעקב פלד המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, ניסים ניצ'קו מנהל סניף הבנקאות הפרטית, עומרי אברס מאגף הלוגיסטיקה ועוד .

זלמן שובל מבעלי השליטה ויאיר קפלן מנכ"ל הבנק, דיברו בכנס על הייחודיות של בנק ירושלים והתמחויותיו וכן על הכלכלה הישראלית ובעולם.

במהלך הכנס הציג ניסים ניצ'קו מנהל סניף הבנקאות הפרטית, את הצמיחה הגדולה בפעילות הסניף במחצית השנה האחרונה תוך מתן דגש על המומחיות   בפעילות הפיננסית לתושבי חוץ ובמתן שירותים מותאמים לצורכיהם. בין היתר, ציין ניצ'קו כי סניפו מעניק מענה מלא לתושבי חוץ המבקשים לבצע עסקאות בארץ, משכנתא מותאמת אישית בשקלים או מט"ח, ניתוח דוחות הכנסה מחו"ל וכן פתיחת עובר ושב לטובת העברות כספים מחו"ל וניהול חשבון בארץ. בנוסף, הדגיש כי הסניף מתמחה בביצוע משכנתאות מורכבות, משכנתאות לחברות, ליווי בפרויקטים קטנים והלוואות עסקיות.

כמו כן, התקיימו בכנס הרצאות מקצועיות של יהונתן כץ, אסטרטג מקרו-כלכלי שנתן סקירה כלכלית רחבה ומקצועית על כלכלת העולם והארץ, מגמות ותחזיות וכן הרצאה של גיא אלמוג מנהל מחלקת יועצי השקעות בבנק ירושלים שדיבר על מוצרי הבנק הקיימים בעת הזו. לאחר ההרצאות נערכה ארוחת צהריים משותפת.

ניסים ניצ'קו, מנהל סניף הבנק הפרטית בנק ירושלים: "חרתנו על דגלנו את איכות השירות, היחס האישי ומקצועיות, מתוך רצון להביא ערך מוסף אחר ללקוחות במגוון רחב של שירותים בנקאיים, תוך הקפדה על שקיפות מלאה וזמינות מקסימלית. החזון המרכזי שלנו הואלספק שירות בנקאות אישית ואירוח בסטנדרט אחר ולייצר עבורהלקוחות חווית שירות אקסקלוסיבית, רב תרבותית אשר שמה את הלקוח במרכז, במטרה להעניק פתרונות ייחודיים ומותאמים לצרכיו."

מתן האשראי כפוף לשיקול דעת הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה