בנק ירושלים חנך מוקדי שירות חדשים



הבנק חנך את מוקדי השירות והמכירות הארציים החדשים בסיטי קורט בירושלים

בנק ירושלים ממשיך להרחיב את פעילותו הענפה בירושלים. בסוף שבוע האחרון חנך הבנק בטקס חגיגי את מוקדי השירות ומכירות הארציים החדשים שלו במגדל הסיטי קורט בכניסה לירושלים. בנק ירושלים, שהוקם בשנת 1964, מונה כיום 19 סניפים ומספר שלוחות בפריסה ארצית.

צילום: יח״צ

בטקס החניכה הרשמי של המוקדים נכחו מנכ"ל הבנק יאיר קפלן , המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית יעקב פלד, חברי הנהלת הבנק , מנהל הלוגיסטיקה של הבנק עומרי אברס שניצח על הקמת המתחמים, סבינה שטיינר ודודי שולץ מנהלי המוקדים, עובדיםואורחים נוספים. יאיר קפלן ויעקב פלד התכבדו בקביעת המזוזה במוקדים ובגזירת הסרט המסורתית.

מדובר בשני מתחמי מוקדים מושקעים, חדשניים ומתקדמים, שעוצבו בקפידה רבה על ידי אדריכלית הבנק יעל שובל, ברוח הבנקאות הפרטית והחדשנות המזוהה עם בנק ירושלים.

מוקד השירות המרכזי של הבנק , שעבר מהמבנה המיתולוגי בכיכר ציון, יעניק מענה טלפוני ודיגיטלי לכלל לקוחות הבנק ברחבי הארץ,החל מפעולות שוטפות בחשבונות וכלה בטיפול בפניות של לקוחות המעוניינים להצטרף לבנק. מוקד המכירות החדש יעסוק במכירת המוצרים הבנקאיים והפיננסיים שמציע בנק ירושלים ללקוחות כל הבנקים.

המוקדים המצוידים בטכנולוגיות חדישות וכוללים כ-140 עמדות, מתחם מרכזי של מנהלי המשמרות וכן כיתות הדרכה חכמות, שיעמדו לרשותם של מאות נציגי הבנק המאיישים את שני המוקדים.  

צילום: יח״צ

יצוין כי מיקומם החדש של המוקדים הינו מרכזי ובעל נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד. המוקדים נמצאים בסמיכות רבה לתחנת הרכבת המהירה ירושלים -תל אביב , על ציר הרכבת הקלה וכן במרחק הליכה מהתחנה המרכזית של ירושלים .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה