אהבה בזכות הקורונה



הם הכירו בהדסה בזכות הקורונה, התחתנו ומצפים לתינוקת

אליאור ולאה. צילום: דוברות הדסה

ט״ו באב הוא בהחלט מאורע שאליאור ולאה בן ברוך מציינים השנה בהמון התלהבות.


הכרותם בהדסה בזכות מחלת הקורונה וסיפור האהבה שפרץ בעקבות ההכרות, עוד יסופרו רבות.


״כשסבא שלי, יהודה, חלה בקורונה המצב שלו החמיר והוא הועבר לאשפוז במחלקת הקורונה בהדסה עין כרם״, מספר אליאור, קצין משטרה המשרת בהר הבית, במשטרת מחוז ירושלים. ״זה היה בגל הראשון, החשש מהדבקה היה גדול ולא יכולנו להכנס ולבקר את סבא. דאגנו לו והתעדכנו כל יום דרך הצוות המסור שטיפל בו ושמענו מהם מה שלומו.
למזלי, אבא שלי שמע על קרובת משפחה של מכר מצרפת, שעובדת כטכנאית רנטגן בהדסה ופועלת רבות מחלקת הקורונה כדי לסייע בצילום הריאות של החולים.


יצרנו איתה קשר וביקשנו שתיגש לסבא, שתדאג לו ותהיה לו למשענת. והיא נרתמה למשימה, אותה טכנאית עם לב ענק ולא ידענו אז שהנכונות שלה עוד תסתיים בהצטרפות למשפחה״.


לאה, טכנאית הרנטגן מספרת: ״הכרתי את יהודה הסבא שכולם דאגו לו. הוא היה עייף וסבל, אבל טופל במסירות במחלקה על ידי הצוות שכל הזמן הקיף אותו, ואני הייתי ניגשת בכל פעם לראות מה שלומו ומעבירה למשפחה עדכונים. הכרתי בנאדם מקסים ומשפחה מאוד מחבקת ודואגת, שהבריאות של ראש המשפחה הייתה חשובה לה מאוד וזה חימם את הלב״.


כשהסב שוחרר מבית החולים היה עליו להשתמש בחיבור לחמצן גם בבית והמשפחה ביקשה מלאה שתמשיך ללוות אותו גם כמטופל בביתו.


״ההכרות עם כולם העמיקה ומהר מאוד החיבור לאליאור הפך למשהו אחר. לסיפור משלנו, להתאהבות״.


״זו הייתה תקופה משוגעת, לאה עבדה כל הזמן במחלקת הקורונה בהדסה ואני בעבודתי במשטרת ישראל במחוז ירושלים, הנמצאת בחזית המאבק בנגיף הקורונה, ביצעתי אכיפה בהר הבית, עבדנו מסביב לשעון כדי לבלום את נגיף הקורונה, עבודה קשה ואינטנסיבית, על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה, המשטרה פעלה בנחישות ועשיתי זאת מתוך מסירות ואמונה במה שאני עושה. בקושי הייתי בבית, אבל ראיתי זאת עבודת שליחות אמיתית. מחייך אליאור. ״ומי האמין שבתקופה הזו יכול להיווצר קשר כזה רציני ומיוחד? אלי היו ימים משוגעים. ובכל זאת, האהבה כנראה מנצחת הכל. גם טירוף של קורונה.

ההכרות שלנו הפכה לחברות ובהמשך להצעת נישואין, והתחתנו בגל השלישי בחתונה מצומצמת וקטנה.

האורח הכי מרגש, שבירך אותנו מתחת לחופה, היה סבא שלי כמובן. זו הייתה חתונה קטנה, אבל פשוט גדולה מהחיים.
לאה בהריון ואנחנו מצפים לתינוקת שתצטרף אלינו בעוד כמה חודשים, וכשתגדל נספר לה איך אמא ואבא הכירו בזכות הקורונה״.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה