5 סיבות מדוע כדאי לעשות את ירח הדבש שלכם בפראג



היא נחשבת לאחת הערים היפות בעולם, שהציתה את דמיונם של אמנים מכל התחומים והיוותה השראה למאות שירים וציורים, אך נהנית מכל היתרונות של החלק ההמוני פחות של אירופה – מזרח אירופה האקזוטית והמסתורית. מה יש בה, בפראג, בירת צ'כיה, ומה הופך אותה לכל כך מתאימה לירח הדבש שלכם?

Pixabay

סיבה 1#: היא יפה

ולומר על פראג שהיא יפה זו לשון המעטה – בלשון המעטה. אם אתם מחפשים יעד שיקסים אתכם בכל צעד, ולא פחות חשוב – ייראה פשוט מרהיב באינסטגרם שלכם, פראג היא המקום עבורכם. העיר האירופאית היא כל מה שאי פעם חלמתם כשדמיינתם עיר אירופאית – ארמונות, צריחים, מצודות, נהר יפהפה עם גשרים מרשימים, סמטאות קטנות וקסומות מרוצפות אבנים, גגות רעפים וירוק בעיניים, וארכיטקטורה עוצרת נשימה – את כל אלו תמצאו בפראג, עיר שכל פינה שלה יפה יותר מקודמתה. לא לשווא מכונה העיר "אם כל הערים", היא שמרה על המאפיינים ההיסטוריים שלה בצורה מרשימה שתרגיש לכם כאילו אתם בסיפור אגדות. ומה יותר מתאים מלחגוג במקום כזה את ה-'והם חיו באושר ועושר' שלכם?

סיבה 2#: היא זולה

רגע אחרי שהסתיימה החתונה שוודאי עלתה לכם לא מעט, לא יזיק לטוס לירח דבש ביעד קצת שפוי יותר מבחינת הוצאות. פראג, למרות שהיא אחד היעדים המבוקשים לאורך כל השנה, מציעה מחירים זולים ביחס לפופולריות שלה, המתבטאים גם במחירי הטיסות, חבילות הנופש והדילים לפראג, גם במחירי האוכל והשתייה, ובעיקר הבירות והאלכוהול, כי הרי הגעתם לחגוג. אם יישאר לכם זמן לשופינג, כדאי שתדעו שבעיר תוכלו למצוא את כל המותגים המוכרים והמובילים, במחירים שלא תמצאו במקומות אחרים.

סיבה 3#: היא טעימה

ירח דבש הוא חופשה שכולה תענוגות, ואחד התענוגות הגדולים הוא כמובן אכילה. בפראג תמצאו סצנה קולינרית עשירה ומגוונת, מסעדות מעולות מכל סוגי המטבחים, במיקומים יפהפיים. בעיר מקדשים את החיים הטובים והאכילה במסעדות היא חלק מהתרבות, לכן קיים עושר גדול של מסעדות במחירים נוחים לכל כיס. מומלץ לחפש אחר האוכל המקומי, ולנסות את הקנדליקי, כופתאות ממולאות בשר, או את תפוחי האדמה האפויים עם הגבינה המטוגנת. בדוכני הרחוב תמצאו גם נקניקיות מסורתיות, שטרודל תפוחי עץ והרשימה עוד ארוכה.

סיבה 4#: היא פרועה

אתם רגע אחרי החתונה ובטח רק רוצים להמשיך לחגוג, ובפראג יש לכם את כל מה שתרצו – פאבים חמימים, מועדוני ענק לוהטים, פסטיבלים והופעות של זמרים והרכבים מכל העולםכמעט בכל תאריך בשנה, ואפילו בתי קזינו. אם תרצו להמשיך לחגוג כל לילה עד אור הבוקר – לא חסרות לכם אפשרויות.

סיבה 5#: היא רגועה

לעומת זאת, אם אתם רוצים להירגע קצת, ליהנות אחד מהשני ולהתרגש מהדברים הקטנים, גם אז פראג היא המקום המושלם עבורכם. שפע הפינות הרומנטיות והקסומות שבעיר, מופעי התרבות האיכותיים, ובאופן כללי השילוב בין הישן לחדש, בין המבוגר לצעיר, יבטיחו לכם שתוכלו להירגע וליהנות מיופיה של העיר, ואחד מהשניה, בכל רגע שתרצו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה