לבקר בחיפה לסוף שבוע עם המשפחה



חושבים על פעילות מעניינת לכל המשפחה בסופשבוע הקרוב?
ביקור בעיר חיפה יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם!

יחצ

העיר חיפה נחשבת אחת מערי התיירות המובילים בישראל עם שפע של אטרקציות ועניין לכל הגילאים ובעיקר עבור משפחות עם ילדים קטנים. נעזרנו באתר חדשות חיפה והקריות כדי לרכז עבורכם מגוון אפשרויות לבילוי של סופשבוע חלומי בעיר המפרץ הצפונית.

הגנים הבהאיים

כיפת הזהב הענקית, המבנה העצום שתחתיה וכמעט קילומטר של גן מרהיב ביופיו הם מתחם החיים של בני הדת הבהאית שקבעו את מרכז מושבת העולמי בחיפה. במקום תוכלו לבקר בגנים הנפלאים שיאן שני להם בכל הארץ, ללמוד אודות הדת ששוכנת כאן כבר שנים ארוכות ובעיקר ליהנות מהנוף המדהים אל נמל חיפה.

המדעתק – מוזיאון המדע, הטכנולוגיה והחלל

מוזיאון ומרכז מידע עם אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה ובעיקר לילדים בגילאי 2 עד 7. אחד המקומות המיוחדים בישראל עם הפעלות מאתגרות שדורשות להפעיל את הראש, להתחבר למדע ולהיחשף להתקדמות העצומה של מדינת ישראל בתחומים הללו.

סטלה מאריס – רכבל, מצפור ועוד...

מתחם סטלה מאריס מציע לכם לרחף ברכבל ממעלה הכרמל ועד לחוף הים של חיפה(שכונת בת גלים) ואפשרות ליהנות מנוף עוצר נשימה של כל צפון המדינה הפרוש מולכם. בסטלה מאריס גם נמצא מסדר הכרמליתים המרתק ולידו מערת אליהו הנביא בה שהה על פי "יודעי דבר".

העיר התחתית, המושבה הגרמנית וואדי ניסנאס

חלק מהיופי של ככל עיר בכלל ושל העיר חיפה בפרט הוא הרחובות המיוחדים של העיר בה ניתן לשוטט רגלית וליהנות ממבנים מיוחדים שחלקם בני עשרות ומאות שנים, מוזיאונים וגלריות ובעיקר מסעדות ומאכלי רחוב מיוחדים. את כל אלו תוכלו למצוא בשכונות ואזורים רבים של חיפה אך את המפורסמים שבהם תוכלו לבקר באחד האזורים הללו.

פארק הכט והטיילת של חיפה

אם כבר נסעתם מירושלים צפונה לא תטיילו לאורך חופי הים התיכון הנפלאים של העיר חיפה? בעיר יש טיילת ארוכה, מושקעת ואפילו פארק גדול המשתרע לאורכה - פארק הכט. מדובר על פארק בגודל 75 דונם המשלב ביקור באתר ארכיאולוגי, טיול לאורך שבילים ונחלים ושפע של מתקנים מסוגים שונים לכל הגילאים הפזורים לאורכו. כמו כן במקום מדשאות למנוחה והכל בסמוך לטיילת המרכזית של חיפה. מי צריך יותר מזה?

האתרים הללו של חיפה הם בבחינת "חובה לבקר" בעת שהייה בעיר, אך הם רק חלק קטן מעשרות אטרקציות שמחכות לכם ברחבי העיר מחופי הים התיכון ועד לרכס הכרמל (שווה ביקור בפני עצמו...). כל אלו מציעים לכם אפשרות של בילוי מהנה במיוחד בעיר, בעיקר עם הילדים שימצאו פעילות מעניינת מבוקר עד לילה.

כדי להיות עם "יד על הדופק" לגבי מקומות חדשים בעיר חיפה ואטרקציות מיוחדות נוספות שאולי יעניינו אתכם, מומלץ לגלוש לאתר חדשות חיפה והקריות לפני ביקור בעיר ולקבל מידע עדכני ורלוונטי עבורכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה