יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות לכל המשפחה בדרום



בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבלות עם כל המשפחה בשלל אטרקציות, פארקים לאומיים ופעילויות בדרום! אז קבלו את האטרקציות השוות של הסופ"ש ואל תשכחו להקפיד על ההנחיות

 

סיורי לילה בנגב ZOO

ברוכים הבאים לעולמם הסודי של בעלי החיים בלילה! סיור הלילה נערך לאחר שעות החשכה במטרה להפגיש את המבקרים עם בעלי החיים פעילי הלילה. חלקו הראשון של הסיור נערך בתוך שטח הגן בו נפגוש את תושבי הגן פעילי הלילה ובחלקו השני, נצא לשטח הפארק הצמוד לגן, שם ניחשף אל הטבע המקומי הבאר שבעי. בעזרת פנסי אולטרה סגול מיוחדים, נאתר מגוון רחב של עקרבים.

מחיר הסיור: 50 ₪ (ילד מגיל 6 חייב בכרטיס. חובה להגיע עם נעליים סגורות ומכנסיים ארוכים, מספר המקומות מוגבל, עד 50 מבקרים בסיור

מתי: בכל יום חמישי בחודשים יוני, יולי ואוגוסט. הגעה לגן 20:00-20:25, 20:30 תחילת הסיור. שעת סיור 22:30.

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים: בתיאום מראש בלבד במספר 08-6414777 שלוחה 2.

קרדיט נגב ZOO

סיור צבעוני בשוק העירוני - כולל טעימות!

השוק בבאר שבע הוא אחד השווקים האותנטיים היחידים שנותרו בישראל והוא מגלם בתוכו את סיפורה של החברה הישראלית בכלל ושל באר שבע כעיר קולטת עלייה באר שבע קלטה מהקמתה עולים ממעל ל-70 גלויות שונות, המשתקפות היטב ברחבי העיר ובשוק העירוני המגוון והעשיר. בואו ליהנות מסיור בשוק! בסיור החוויתי נחווה את המתרחש כיום בשוק ונבין לאן הוא מתפתח.. נכיר את הדוכנים הבדואים שמביאים סחורה מחברון וממצרים, נתרשם ממגוון התרבויות - מחנות התבלינים ההודית, המאפיה הגרוזינית, דוכן הסנדוויצ'ים התוניסאי וכמובן- נטעם! הפורמט פשוט - הצגת קבלה על סך קנייה של 20 ש''ח מעסק או דוכן בעיר תאפשר לכם להשתתף בסיור.

מתי: הסיור יתקיים ביום שישי, 12.6.20 בשעה 09:00. משך הסיור - כשעה וחצי

איפה: נקודת מפגש : אידה הלב הרחב- סמי וסוסו לשעבר

פרטים נוספים והרשמה

 השוק העירוני בבאר שבע. באדיבות עיריית באר שבע

חומר מקומי

המון עסקים מקומיים נפגעו ואיבדו את פרנסתם, בניהם יוצרים מקומיים מוכשרים שזהו מקור פרנסתם היחידי. יוזמה חדשה נוצרה כדי שאותם בעלי מקצוע יוכלו לשוב ולהתפרנס ומזמינה אמנים ויוצרים מקומיים להופיע בפאב בעיר כשהקהל הרחב מוזמן להגיע להנות מדיג׳יי, אלכוהול, קוקטיילים, ארטיקים וים של הפתעות!

מתי: יום שישי 12/06/12, 14:00

איפה: פאב רכבת צפון, באר שבע

פרטים נוספים

 

נוף משותף: בין מים למים במרכז לאמנות עכשווית ערד

"נוף משותף", פרויקט אמנות השתתפותית של האמנים דוד בהר פרחיה ודן פרברוף, במרחבי העיר ערד והתיישבות הבדואים בבקעת קנאים, מערב פעולה סביבתית עם קהילות מרחב ערד, ובוחן את היחסים בין נוף, תרבות ושימור בהקשר המקומי של שכנות טובה. בתערוכה מיצבים מותאמי מקום, מיצבי סאונד, וידיאו - עבודות מקור ואובייקטים פיסוליים. האובייקטים משלבים מלאכת יד מסורתית, שנוצרו משיתופי פעולה עם קבוצות נשים סורגות ואורגות מערד ומכפר תל ערד

מתי:  רביעי – חמישי, 9:00-13:00, 16:00-20:00, שבת, 11:00-14:00 נעילת התערוכה:  שבת, 12/9/2020

איפה:  המרכז לאמנות עכשווית ערד | בן יאיר 28, ערד

פרטים נוספים

 צילום דן פרברוף

 

מטיילים בשמורות הטבע והגנים הלאומיים

רשות הטבע והגנים פתחה עשרות גנים לאומיים ושמורות טבע למבקרים אז הגיע הזמן לצאת לטייל. שימו לב, הכניסה לאתרים תתאפשר רק בהזמנת מקום ותשלום מראש באמצעות מערכת רישום שהוקמה במיוחד באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים. זאת במטרה למנוע עומסי מבקרים בלתי צפויים ולהבטיח חווית ביקור מהנה ובטוחה.

האתרים שנפתחו למבקרים בדרום: שמורת טבע עין גדי, גן לאומי מצדה, גן לאומי תל ערד, גן לאומי פארק הבשור (אשכול), גן לאומי תל באר שבע, גן לאומי ממשית, גם לאומי עין עבדת, גם לאומי עבדת, שמורת טבע ומרכז מבקרים מכתש רמון, שמורת טבע חי בר יטבתה, שמורת טבע חוץ האלמוגים, גן לאומי אשקלון.

 פרטים נוספים והרשמה

 צילום מנו גרינשפן

סודות תל אשקלון

אתם מוזמנים להצטרף לפעילות מיוחדת בגן לאומי תל אשקלון, ובה תגלו את סודות העיר העתיקה. במשחק חידות ומשימות מאתגרות מעולמות התוכן של חדרי בריחה תצטרכו לפתור בעיות, לפתוח מנעולים ותיבות, למשוך חבלים, למצוא את ההבדלים ולמשש חפצים, וזוהי רק טעימה מהחוויה הצפויה לכם. בערכת המשחק יש מפה, חידות ומפתחות, ועליכם למצוא את התיבות ואת התשובות. משך המשחק כשעה וחצי.

מתי: בכל ימות השבוע בשעות הפעילות באתר

איפה: גן לאומי תל אשקלון

 סודות תל אשקלון צילום אדר סטולרו

שבת בקטר- חאן בעיר העתיקה במהדורת קיץ

חאן בעיר במתחם הקטר חוזר במהדורת קיץ. מתחם הקטר בעיר העתיקה בבאר שבע  פותח את שעריו לכל המשפחה עם מתחם הארחה מפנק ובו אוהל בדואי אותנטי וזוּלוּת לישיבה. במתחם תוכלו ליהנות מדוכני אוכל אותנטיים מגוונים כמו ג'חנון לשבת, פיתה לאבנה על טאבון, מלבי וכנאפה.

בנוסף, במקום מתחם יצירה לילדים עם סדנאות וערכות יצירה מהנות, משחקי קופסא, שש-בש דמקה ועוד משחקים מוכרים שמתאימים לכל המשפחה. ההשתתפות הינה ללא תשלום, למעט ערכות היצירה והסדנאות בתשלום סימלי. 

מתי: שבת, 10:00-19:00

איפה: מתחם הקטר, שד' טוביהו 65 - פינת עלי דיוויס, באר-שבע

לפרטים נוספים וליצירת קשר: 08-3730362 , [email protected], Facebook: "הקטר 70414"

 צילום באדיבות מתחם הקטר

משקיעה לזרחה- מופע רב חושי במצדה

בואו למצדה לצפות בסיפורו של ההר בחוויה רב-חושית מרתקת.החיזיון האורקולי החדש במצדה הוא מופע מרהיב. הוא מוקרן על צלע ההר ומשולבים בו הקרנות ענק בטכנולוגיית VIDEO MAPPING, תאורה מתקדמת ופסקול ייחודי שהלחין שלמה גרוניך.

אנו ממליצים להגיע לפחות שעה לפני ההקרנה. על רקע השקיעה ודמדומי היום תוכלו ליהנות מחוויה מקדימה במתחמים שונים, והם יאירו את סיפורו של ההר מזוויות נוספות. בשעה 19:30 יוקרן סרט על החפירות ההיסטוריות במצדה, תוכלו ללמוד על הורדוס בהדרכה קולית, ועוד.

מתי: בכל יום חמישי בשעה 20:30. אורך המופע האורקולי כ-45 דקות.

איפה: חניון לילה מצדה מערב

פרטים נוספים

 צילום אבינועם מיכאלי

טיול משפחתי בפארק נחל באר שבע מבית היוצר של  I LOVE BASH

המיזם I LOVE BASH משיק בימים אלה מוצר תיירותי חדש בבאר שבע – טיולים משפחתיים בפארק נחל באר שבע – עם פעילות מגבשת אתגרית וכיפית שמתאימה לכל המשפחה. הטיול מתחיל בגשר הטורקי והינו במסלול מעגלי המונגש לעגלות ולנכים. הוא עובר לאורך 1.5 ק"מ ירוקים בפארק, מלאים בפינות חמד, בוסתנים וחורשות קסומות עם המון משימות, חידות ומידע מחדש ומרגש בנושאים כמו הצמחייה ובעלי החיים שנמצאים בסביבת הפארק וגם, כמו תמיד, ההיסטוריה והתחדשות העיר. הוא מועבר דרך אפליקציה חדשנית ופשוטה להפעלה, שמייתרת את הצורך במדריך צמוד ובמגע מיותר. הסיור והפעילות בעלות של 35 ש"ח בלבד למשפחה. 

לפרטים נוספים - עמוד הפייסבוק I LOVE BASH,  בטלפון: 052-7751565,  

או במייל [email protected]

 

פעילות בנגב ZOO לכל המשפחה!

חוץ מסיורי הלילה, תוכלו להגיע בשאר הזמן לבילוי בגן החיות שנפתח לקהל הרחב. הכניסה לגן תחת הנחיות משרד הבריאות ורכישת כרטיסים תתאפשר רק דרך אתר האינטרנט.

בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.

מתי: ראשון עד חמישי 09:00-15:00, יום שישי, 09:00-12:00, יום שבת 09:00-12:00 ו-13:00-16:00

איפה: נגב zoo, קריית מאיר בץ 5, באר שבע

פרטים נוספים והרשמה מראש בלינק

 

מבלים במוזיאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח

מוזיאון לתרבות האסלאם ועמי המזרח פותח שעריו עם התערוכה "מזרח - עיצוב מקומי במציאות גלובלית". הפתיחה מתאפשרת לאחר שנערכו ההתאמות הדרושות - התו הסגול - בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בימי שני ורביעי בשעה 11:00 תתקיים הדרכה בתערוכה עם אוצרת המוזאון.

מתי: שעות פעילות המוזאון - בימים שני ורביעי בשעות 10:00 עד 16:00 וביום שישי בשעות 10:00 עד 14:00

איפה: רחוב העצמאות 60, באר שבע

פרטים נוספים: טלפון: 08-6993535 | אתר המוזאון www.ine-museum.org.il

 צילום עודד אנטמן

שביל הסלט פתוח למבקרים

שביל הסלט הינה חווה פתוחה שמכילה כ 20 דונם של גידולים חקלאיים שונים. “שביל הסלט” מזמין אתכם לחוויה חקלאית בלתי נשכחת בחממות הבשור-אזור שלא הכרתם. במהלך הסיור נלמד ,ניטעם ונקטוף הישר לפה. הסיור יודרך בצורה חוויתית ע”י צוות שביל הסלט בהנחיית האגרונום אורי אלון.

במקום מדגישים כי יש ריחוק רב בין מבקר למבקר, נבדק חום בכניסה וההזמנות הם דיגיטליות באתר. מוקפדים כל הכללים של התו הסגול. יש לתיאום הגעה מראש.

פרטים נוספים בלינק

 שביל הסלט, מתוך אתר 'הבשור'

חוות 'אל היען' חוזרת לפעילות

לאחר שנערכו והתאימו את המקום על פי הדרישות של משרד הבריאות, חוות 'אל היען' נפתחה לפעילות. בואו להכיר וללמוד על העוף הגדול ביותר על פני כדור הארץ- היען! עוד בחווה: פינת חי נעימה, מתקני שעשועים לילדים ופינות פיקניק לרשות המבקרים. בכניסה יחולקו לילדים שקיות האכלה לשם האכלת היענים, חוויה מהנה לכל המשפחה. בחווה מבקשים לשמור על אחריות חברתית ולפעול לפי ההנחיות בכל רחבי האתר. יש להגיע מצוידים במסכות ובכפפות, יש להירשם מראש.

מתי: שישי 12:00-17:00, שבת 09:00-11:00   16:00-19:00

איפה: חוות אל היען, מול פארק אשכול

פרטים נוספים והרשמה לחצו כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה