חופשה יוקרתית בצפון – כך תנפשו בסטייל



מדי פעם לכולנו מגיעה איזו חופשה טובה, ולפחות אחת לתקופה אין סיבה שלא נתפנק על חופשה יוקרתית של ממש, בין אם מדובר בחופשה שלנו עם בן/ת הזוג בלבד או בחופשה משפחתית. צפון הארץ הוא אזור מצוין לתכנן בו חופשה יוקרתית ומפנקת של ממש, מהסוג שלא נשכח מהר כל כך

כיצד לתכנן חופשה יוקרתית בצפון הארץ אשר לא תגרום לנו לפשוט את הרגל או לשבור תוכניות חיסכון? החדשות הטובות הן כי זה בהחלט אפשרי, אם רק יודעים במה להתמקד והיכן לחפש.

 

מלונות יוקרה בצפון במבצעים מיוחדים – כיצד לתכנן חופשה יוקרתית במחיר סביר?

על מנת שהחופשה היוקרתית שלנו בצפון לא תעלה לנו סכום מופרז של כסף, כדאי לתכנן ולהזמין את החופשה במקומות הנכונים, ובפרט במלונות הנכונים. ניתן למצוא כמה וכמה דוגמאות למלונות יוקרה בצפון, בפרט מלונות בחיפה והסביבה (אזור הכרמל), כמו גם בגליל העליון או המערבי. מלונות יוקרה הם מלונות בהם מפנקים את האורחים ומעניקים להם את כל התנאים על מנת להרגיש כמו מלכות ומלכים לכמה ימים ולילות. האוכל איכותי ומשובח, החדרים מפנקים וכך גם כל השירותים השונים שמעניק בית המלון.

הבעיה של רובנו בדרך כלל עם מלונות יוקרה היא כמובן המחיר הגבוה, אך גם עם אתגר זה ניתן להתמודד בהצלחה – לפחות חלק מרשתות התיירות הגדולות בישראל מציעות מבצעים אטרקטיביים רבים עבור שהייה של כמה לילות במלונות היוקרה שלהם, וניתן למצוא מבצעים שכאלו במלונות בחיפה, למשל. דוגמה אחת לסוג מבצע שכדאי להכיר בהקשר זה הוא חופשה למקדימים להזמין – חופשות הזמינות גם במלונות יוקרה, אותן מזמינים תקופת זמן מסוימת מראש (לרוב מדובר בכמה חודשים). ההזמנה המוקדמת מעניקה לבית המלון יתרון משמעותי שמאפשר לה להוריד את המחיר, ולתת חדרים מפנקים ויוקרתיים של ממש במחירים של חדרים "רגילים". כך, שני הצדדים מרוויחים.

 צילום: איה בן עזרי

אפשרות נוספת היא לתכנן מראש חופשה למועדים פחות מבוקשים ועמוסים. לא בחגים כמובן, וגם לא בשיא העונה. אם אתם יכולים לצאת לחופשה באמצע השבוע ולא בסופו – מה טוב. הסיכויים כי תוכלו להשיג עסקאות משתלמות ביותר עבור חדרים במלונות יוקרה הם גבוהים יותר במועדים אלו, וכך תוכלו לצאת לחופשה יוקרתית של ממש בצפון, בעלות סבירה ביותר.

 צילום: איה בן עזרי

חופשה יוקרתית, בצפון או בכל מקום אחר, אינה מצריכה הרבה יותר מאשר שהייה במלונות יוקרה. ברגע שהמלון בו שוהים הוא איכותי ויוקרתי בפני עצמו, וכך גם החדר, מן הסתם, תכנון שאר החופשה כבר פשוט וקל הרבה יותר. אוכלים בחדר האוכל המשובח של המלון או יוצאים למסעדה טובה בחוץ, עושים איזה מסלול טיול נחמד במידה ובכלל מרגישים בצורך לצאת מהמלון ולעשות משהו, ולא הרבה מעבר לכך – בכל מקרה תרצו רק לחזור למלון ולהתפנק.

 

להזמנת לינה לחופשה יוקרתית היכנסו לקישור >>

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה