היערכות קופת חולים מאוחדת לקראת חגי תשרי



קופת חולים מאוחדת מגבירה את ההיערכות הרפואית במוקדי הרפואה הדחופה של הקופה במחוז ירושלים לאורך תקופת חגי תשרי

קופת חולים מאוחדת. צילום: יח״צ

רגע לפני כניסתה של השנה החדשה ותחילתם של חגי תשרי מגבירה קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים , בראשותם של מנהל המחוז עופר משולם והרופא המחוזי ד"ר מנחם ביתן, את ההיערכות הרפואית, במוקדי הרפואה הדחופה של הקופה ברחבי המחוז. הרפואה הדחופה של מאוחדת כוללים 31 מוקדים הנמצאים בפריסה רחבה בירושלים והסביבה ובשכונות המרכזיות בעיר וכן במעלה אדומים, גבעת זאב, בית שמש, קריית ארבע ובית"ר עילית.

המוקדים, נערכו לקראת החגים עם צוות רפואי מורחב ומתוגבר למתן שירות רפואי מקצועי ומהיר לכל אורך תקופת חגי תשרי. המוקדים, יעניקו שירותי רפואה במקרים דחופים בערבי החג, חגים ושבתות, ובשעות הלילה (בימי חול), ויעמידו לרשות לקוחות טיפולים רפואיים דחופים, ובמספר מוקדים גם שירותי רנטגן ודימות, חדר אחיות ובדיקות מעבדה דחופות.

שירותי הרפואה הדחופה של מאוחדת חוסכים זמן המתנה רב במקרים דחופים,כאשר במקום להגיע לחדרי המיון של בתי החולים בבירה,  מאפשרים לקבל שירותי רפואה דחופה בסמוך לבית. יתרון משמעותי נוסף הוא שלאורך כל הטיפול יעמוד לרשות הרופאים המטפלים התיק הרפואי של אותו מטופל /הבאון ליין.

 

במאוחדת שמים דגש מיוחד על ההערכות הרפואית לקראת יום הכיפורים שיחל בימים רביעי – חמישי (15-16.9.21) למתן טיפולים רפואיים לכמות גדולה מהממוצע של מטופלים הנזקקים מדי שנה לטיפול רפואי כתוצאה מפציעות הנגרמות מרכיבת אופנים ברחובות הריקים של ירושלים, התעלפויות וחולשה מהצום.

המוקד הראשי של מאוחדת לרפואה דחופה (המלר"ד) ממוקם ברחוב הטורים 4 והוא פתוח 24/7 , 365 ימים בשנה. המרל"ד בטורים מעניק במסגרת הרפואה הדחופה גם שירותי כירורגיה, אורתופדיה ורפואת ילדים ומשפחה. מוקדים נוספים של הקופה נמצאים בשכונות פסגת זאב, גילה, הר חומה, ארנונה ,גבעת מרדכי, רמות, רמת אשכול, נווה יעקב, תל ציון, טלז סטון ועוד.   (את רשימת המוקדים המלאה ניתן למצוא באתר מאוחדת) .  

כמו כן יצוין כי הקופה מעמידה ללקוחותיה גם את שירות המיון ההיברידי, באמצעותו ניתן לקבל שירותי רפואה דחופה דרך ביקורים דיגיטליים עם רופאים מקצועיים, וכן אבחונים ומרשמים רפואיים, והכל בצורה יעילה וזמינה באמצעות הנייד או המחשב האישי, מבלי לצאת מהבית.

לדברי תומר זקן, ראש תחום רפואה דחופה במאוחדת מחוז ירושלים :" קופת חולים מאוחדת ערוכה ומוכנה לחגי תשרי הבאים עלינו לטובה. פעלנו להנגיש ככל הניתן את שירותי הרפואה הדחופה בתוך השכונות בירושלים זאת לצד שירות המיון ההיברידי, לטובת לקוחות מאוחדת במחוז. המטרה המרכזית שלנו היא להעניק להם טיפול רפואי איכותי, מהיר וזמין לאורך כל חגי תשרי ובפרט לאורך שעות הלילה, שבתות וחגים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה