היעד הבא: חופשה נעימה ובטוחה בחגי תשרי



בשיתוף רשת פתאל
התקופה המורכבת שבה אנו נמצאים מאלצת אותנו להישאר בארץ ולנו לא נותר אלא להכין מהלימון לימונדה קרה ומרעננת, ואם אפשר, שתהיה ליד הבריכה. רשמו לפניכם את המדריך לבחירת היעד הישראלי המושלם לחופשה בראש השנה ובסוכות.

קרדיט לתמונה: איה בן עזרי

למרחיקי לכת
אוהבים לנסוע רחוק כדי להרגיש שאתם באמת בחופשה? אוקיי, אם כך כדאי שתארזו, אתם יורדים לאילת, עיר הנופש של ישראל, שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש.
אין ספק שגם ההגעה לעיר היא חלק מהחוויה, בין אם תעשו זאת ברכב הפרטי עם כל העצירות הנחמדות להתרעננות ולתיוגים בסטורי, או שתעלו על מטוס ותתרגשו מהפעולה הזו שכולנו כל כך התגעגענו אליה לאחרונה.

אילת הקסומה מציעה מגוון מלונות לכל המשפחה, כך שתוכלו להתארח בחגים בהרכב מלא וליהנות מארוחות מעולות, בריכות, פעילויות לילדים ושלל פינוקים חגיגיים שיחכו לכם במלונות פתאל באילת - כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול.

ואם כבר הגעתם לעיר הדרומית, אל תוותרו על אטרקציות שיעשירו עבורכם את החופשה.
בין הפעילויות המומלצות: צלילת שנורקלים, שיט, מצפה תת ימי, טיול ג'יפים, צניחה חופשית מעל העיר, חוות הגמלים, פארק החבלים ומגוון חוויות נוספות המתאימות לכל הגילאים, גם להורים וגם לילדים.

מרגישים שאילת דווקא רחוקה מדי עבורכם? אין בעיה, תמיד תוכלו לנסוע לחופשת חג בים המלח, שאמנם דורשת נסיעה אך לא רחוקה כמו אילת. במקום הכי נמוך בעולם תיהנו מהשלווה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר ואין טיימינג יותר מתאים מעכשיו.
מה גם שזוהי הזדמנות מצוינת להטעין מצברים ולפתוח את השנה החדשה עם אנרגיות חדשות במיוחד.

מעדיפים את החופשה שלכם דווקא בכיוון צפון? כוונו את אפליקציית הניווט שלכם לחיפה או לטבריה ותוכלו למצוא את עצמכם בחופשה עם נוף משגע וקסום שיתגלה אליכם כבר בנסיעה. גם כאן מומלץ לשלב אטרקציות שיהפכו את החופשה לחגיגית הרבה יותר.

לאלה שנשארים קרוב
אם נסיעה ארוכה פחות מדברת אליכם, זה בהחלט בסדר גמור, היות ולא חסרים מלונות במגוון יעדים נוספים בישראל היפה.

באפשרותכם לציין את החגים באווירה הקסומה של ירושלים וליהנות מחוויה אותנטית של צבעים וצלילים שאפשר למצוא רק בעיר הבירה.
חפשו אחר מלון בירושלים הממוקם בקרבת מרכז העיר ותוכלו ליהנות מאינספור אטרקציות במרחק נסיעה קצרה או הליכה, כך שתרגישו את הייחודיות של העיר במיוחד בחגים.

אם אזור המגורים שלכם די מרוחק מירושלים, תוכלו למקם את החופשה שלכם במגוון אזורים נוספים דוגמת הרצליה, אשדוד, אשקלון, נתניה ועוד.

בכל אחת מערים אלו תמצאו מלונות הממוקמים על הים, כך שתוכלו ליהנות מחופשה מושלמת עם ארוחות מעולות, בריכות מפנקות ועוד.

עיר נוספת שתוכלו לנפוש בה בראש השנה ובסוכות היא כמובן תל אביב.
בעיר הגדולה תוכלו למצוא מלונות הממוקמים בקרבת הטיילת וחוף הים או מלונות הממוקמים בלב העיר, לצד מגוון אטרקציות ומוקדי בילוי.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה