היעדים המומלצים ביותר לטיול עם המשפחה



אתם כבר עתה חושבים על החופש הגדול, אתם כבר עתה חושבים להיכן תברחו בחג הקרוב, או שממש עתה הילד חוגג בר מצווה ואתם מחפשים יעד מבטיח? ובכן בין אם הסיבה היא כזו או אחרת, טוב לדעת שקיימים אינספור יעדים מומלצים עבור כל המשפחה. מבקשים הצצה, ולו בשביל שיהיה על מה לחלום? להלן כמה המלצות סופר מבטיחות:

Pixabay

תאילנד

כבר הרבה זמן שתאילנד לא שייכת רק לתרמילאים, אלא היא כבר הרבה זמן מוכתרת כמלכת הכיתה של הטיולים המשפחתיים, ואכן יש לכך סיבה טובה. ראשית נציין שהעלות אינה גבוהה ושנית מדובר ביעד שיודע להציע אינספור אטרקציות עבור כל הגילאים. מדובר ביעד טרופי שבין היתר כולל מקדשים, חופים מרהיבים, בעלי חיים, אתרי קניות שווים וזולים, אוכל רחוב שחובה לנסות, אנשים נחמדים, שווקים צבעוניים, ארמונות, רפטינג, פארקי שעשועים, מסלולים בטבע ועוד. לאור כל זאת טיול משפחות לתאילנד מבוקש מאוד ולכם רק נותר להבין כמה זמן אתם עומדים להקדיש לכך. המלצה שלנו? לא פחות מעשרה ימים!

 

האלפים הצרפתיים

יעד זה אידאלי לטיולי משפחות הן בחורף והן בקיץ והוא יודע להציע הרבה יותר מנופים מרהיבים. בין היתר תמצאו בחבל האלפים הצרפתיים יערות ירוקים, פסגות מושלגות, אגמים מרהיבים, עיירות ציוריות, אתרי סקי, מגלשות ענק שממוקמות בין ההרים, טיולי אופניים (ישנם שלל מסלולים ייעודיים), שייט בתעלות המים וכמובן גלידה נהדרת ואינספור מופעי רחוב שעושים הרבה שמח.

 

מונטנגרו

מונטנגרו הינה מדינה הררית שמצויה בדרום אירופה, ואם הילדים שלכם אוהבים טבע, בהחלט מדובר במקום הנכון! השילוב של הרים מרשימים לצד מרחבים של יערות מוריקים ורצועת חוף מדהימה, יוצרים ביחד חוויה מהפנטת, וכיוון שהמדינה יחסית קטנה, טוב לדעת שניתן לראות את כולה, ולו באמצעות השכרת רכב.

 

אמסטרדם

מאוד מומלץ להגיע אל אמסטרדם עם ילדים, וזאת כי לצד העובדה שכל הולנד מדהימה, הרי שכאן מחכה ריכוז מרשים של אטרקציות לכל המשפחה. מבקשים דוגמה? תעלות העיר כבר מהוות אטרקציה, ולו כי ניתן לצאת בהן לשייט. בנוסף, מומלץ לצאת אל סיורי אופניים (העיר אידאלית עבור כך), לבקר בשוק הפרחים, להגיע אל פארק השעשועים "טון פאן", לרכוש זוג קבקבי עץ מסורתיים, ליהנות מהמראה הציורי של העיר ולחוש כיצד שלווה נעימה מלווה כשמיכה חמה את כל הטיול.

 

דנמרק

חלקיכם עשויים להיות מופתעים, אך הגיע הזמן ליישר קו שגם דנמרק מהווה יעד מבטיח עבור טיול עם ילדים, ובמיוחד העיר קופנהגן. מדוע? ראשית התושבים סופר חמודים עם ילדים ושנית כל המקום נראה כמו תפאורה שנלקחה מיורודיסני. הבתים הצבעוניים שממוקמים על גדות המים, שלל מתחמי המשחק הסגורים (עבור הימים הגשומים) והעובדה שהגיבורה הלאומית היא בת הים, הופכים את היעד לאטרקטיבי במיוחד. בין היתר אל תפסחו על גני טיבולי שמציעים סירות דרקונים, קרוסלת ענק, רכבת הרים ובאופן כללי תחושה מדהימה של יריד מהנה.

מקבלים החלטה!

קיבלתם חשק אך מתקשים לבחור? אם מזג האוויר והעלות אינם משחקים תפקיד, אפשרו לילדים לבחור – היו בטוחים שהם יתייחסו להחלטה בכובד ראש ויותר ייהנו כאשר יגיעו ליעד. כמובן אל תשכחו לארוז מזוודה בהתאם, ולהכניס אליה את כל הפריטים הנחוצים לכם לטיול. חופשה נעימה!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה