״מזמור שיר ליום השבת אענה חלקי גם אני״



במכון ״תורת יאשיהו״ הוצאה לאור, העוסק בהדפסת ספריו של כבוד האדמו״ר פינטו, עוסקים בשבוע האחרון, ללא הרף, במלאכת הדפסתם של 200 אלף עותקים מספרו החדש של האדמו״ר, ״מזמור שיר ליום השבת אענה חלקי גם אני״, אשר יחולקו לחסידיו של כבוד הרב, בארץ ובעולם.

ספר זה הינו סידור קבלי של שבת, מפואר ומיוחד במינו, המשלב בתוכו פירושים קבליים ומנהגים של שושלות הצדיקים פינטו - אבוחצירא - אבותיו הקדושים של כבוד האדמו״ר - וכן מנהגים עפ״י תורתו של האר״י הקדוש ושל הבעל שם טוב ותלמידיו.

חסידיו של האדמו״ר מצפים כבר בכיליון עיניים לקבל את הסידור המיוחד של שבת, אשר לדבריהם: ״מדובר בסידור יחיד ומיוחד במינו, שבו מבאר כבוד הרב את כל ההנהגות הגדולות והחזקות ביותר של שבת קודש וכי מי שילך בדיוק לפי הכתוב בספר, מובטח לו להגיע לרמות קדושה גבוהות ונשגבות ביותר״

כידוע, כבוד האדמו״ר פינטו, הקים עשרות ישיבות בכל רחבי העולם, אותם פוקדים עשרות אלפי חסידים.

השמועות אודות עוצמתו וייחודו של הספר החדש, בקרב חסידיו הגדולים באמריקה ובאירופה, הובילו לכך, שעוד בטרם הדפסתו של הספר בשפה העברית, נשלחו כתבי היד בניו יורק לתרגום לשפה האנגלית.

בבית הדפוס בברוקלין הוזמנו כ- 50 אלף עותקים מספרו החדש של האדמו״ר המתורגמים לשפה האנגלית ואשר יחולקו בקרב חסידיו האמריקאיים של האדמו״ר.

למערכת נודע, כי מיד עם סיום הדפסתו של הספר החדש, הצפוי להסתיים כבר בתחילת שבוע הבא, יחל מיידית מכון ״תורת יאשיהו״ לעסוק במלאכת הדפסת שלושת ספריו החדשים של האדמו״ר, המהווים בעצם סט של מחזורים לראש השנה, ליום הכיפורים ולסוכות.

מקורבי הרב מספרים כי מדובר בסידורים קבליים מיוחדים, המכילים בתוכם את כל הפרטים ואת כל ההנהגות הקבליות הנהוגות בראש השנה, ביום הכיפורים ובסוכות וכי את הספרים הללו מתכוונים לחלק בקהילת שובה ישראל בארץ ובעולם, כבר בתחילת חודש אלול.

בשיחה שקיימתי עם מספר עובדים של ההוצאה לאור, הביעו את תדהמתם לקצב המסחרר של כתיבת הספרים החדשים של האדמו״ר.

״מעולם לא נתקלנו בתופעה כזאת״ אמר לי אחד מהעוסקים במלאכה, ״אנחנו לא עומדים בקצב של כבוד הרב, עוד בזמן שערכנו ועיצבנו את הגרפיקה, קיבלנו כבר את כתב ידו של האדמו״ר על הספר החדש של ראש השנה, והנה עדיין לא סיימנו אפילו להדפיס את הספר של שבת קודש, וכבר קיבלנו את כתבי ידו על הספרים של יום כיפור וסוכות״ ועובד אחר מהמכון, מצטרף לדבריו ואומר ״אנחנו יותר מ-50 אנשים שעוסקים כל היום על הוצאתו לאור של הספר, ואנחנו מצויידים בכל המכשור והטכנולוגיה המתקדמים ביותר, ואנחנו לא מצליחים לעמוד בקצב של הכתיבה של כבוד הרב. זה דבר עצום! כשאתה רואה את הדברים העוצמתיים שכתובים בספרים אתה פשוט נדהם ונפעם מהקדושה של התורה של כבוד הרב. ב״ה אשרינו שזכינו לכזה צדיק בדור שלנו.״


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה