מצטייני נשיא המדינה ליום העצמאות ה- 71 מירושלים



ביום העצמאות התשע"ט, ב- 9 למאי 2019, יערך טקס מצטייני נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין. הכירו את 7 חיילים מצטייני נשיא המדינה תושבי העיר ירושלים

ביום חמישי הקרוב, 9.5, יום העצמאת ה-71 למדינה, יקבלו 120 חיילים ברחבי הארץ את אות הנשיא מנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין – מתוכם 7 חיילים מתגוררים בירושלים.
תכירו שישה מהם:

סמ"ר דניאל מלדה, תושב ירושלים, המשרת כלוחם בגדוד הסיור של חטיבת גולני.

בנובמבר 2016 התגייס לחטיבת גולני. לאחר טירונות ואימון מתקדם, הצטרף לגדוד הסיור של חטיבת גולני.

דניאל הוא בוגר מסלול הכשרה ייחודי ומאתגר. כמו כן, מפגין יכולות מקצועיות מרשימות, בעל כושר ארגון וניהול, מוביל משימות ומבצען עד תום. בנוסף רותם חבריו לכל פעילות, מסור, ערכי, ממושמע ומשמש דוגמא ומופת לכלל חיילי היחידה. אי לכך, נבחר להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.

 

סמ"ר עדן קפאל- תושבת ירושלים, המשרתת כלוחמת וחובשת פלוגתית בגדוד 334 של חטיבת האש.

עדן התגייסה בינואר 2017. היא מבצעת את תפקידה על הצד הטוב ביותר תוך גילוי אחריות, יוזמה ומסירות. כמו כן עצמאית במילוי משימותיה, שאפתנית ובעל מוטיבציה להצליח. שרותה מאופיין בדאגה לפרט ובהצטיינות בכל תחומי אחריותה. עדן נכונה להתנדב ולעזור ואהודה על מפקדי וחיילי היחידה. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.

 

סמל אידיליה דוויק- תושבת ירושלים, המשרתת באגף התקשוב וההגנה בסייבר.

אידיליה התגייסה ביולי 2017. טרם הגיוס למדה בתיכון בירושלים והייתה חניכה בתנועת הצופים. על התפקיד מספרת, "הוא גרם לי לשנות דרך חשיבה, לקחת הכל בפרופורציות, גרם לשינוי פרספקטיבה ולעשות הכל בדרך הטובה ביותר. השירות גרם לי מאוד להבין את המשמעות שיש לי בתפקיד ובמדינה".

היא חרוצה ומסורה, בוגרת ויסודית. כמו כן מבצעת תפקיד מאתגר הדורש בגרות ומקצועיות תוך ירידה לפרטים. א' חונכת ומסייעת בהכשרה לתפקיד של חיילים חדשים ביחידתה. כמו כן מובילה משימות באופן מעורר הערכה, מגלה יוזמה ומעורבות בחיי היחידה ומהווה דוגמא ומופת. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.

 

רב"ט קיטי ריימונד- תושבת ירושלים, המשרתת כתצפיתנית בפיקוד מרכז.

קיטי היא ילידת בריטניה, עלתה ארצה לפני ארבע שנים עם אחותה מתוך רצון לתרום את חלקה למדינה ותחושת ציונות ואהבת הארץ. היא בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת ווסטמינסטר. לצה"ל התגייסה באפריל 2018 וחתמה שירות של מספר חודשים נוספים מעבר לזמן החובה. באחת מן המשמרות שלה בחמ"ל הייתה מעורבת בסיקול נסיון חדירה לשטח הארץ.

 

קיטי בת ה- 24, מבצעת את תפקידה במקצועיות וביסודיות יוצאות דופן תוך ראייה מרחבית ושיתוף פעולה עם גורמים רבים בגזרה בהם מפגינה בגרות וקור רוח. היא ערכית, מסורה, חברותית ובעלת יחסי אנוש מצויינים. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.

רב"ט מעיין צבי- תושבת ירושלים המשרתת כסמלת מבצעים באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה.

מעיין התגייסה ביולי 2017 לקורס מפקדי כיתות במערך מגל ועם סיום ההכשרה שובצה כמפקדת בבה"ד 20. כעבור מספר חודשים בתפקיד אותרה לפיקוד על מ"כים לעתיד. מעיין פיקדה על קורס מ"כים במשך מחזור אחד ובהמשך שובצה בתפקידה הנוכחי.

למרות קשיים מבית, ממלאת מעין את תפקידה באופן הראוי לשבח. היא מביאה לידי ביטוי יכולות אישיות גבוהות וכושר ארגון וניהול תוך ירידה לפרטים ושליטה בנתונים רבים. חברותית, אחראית, מסורה ומהווה דוגמא ומופת לכלל חיילי היחידה. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני הנשיא השנה.

 

רב"ט מיכל גולדברגר- תושבת ירושלים, המשרתת באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה.

מיכל בת 25 ילידת ארצות הברית, עלתה ארצה בגפה בשנת 2017 מתוך תחושת שליחות ורצון לתרום למדינה. היא בעלת תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת פנסילבניה. עם גיוסה, שובצה מיכל באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. לאחר תקופה של כשלושה חודשים באגף, בה נחשפה למגוון יחידותיו השונות, ביקשה לעבור לשירות מלא באחת מהן עקב רצונה לתרום בצורה המירבית בשירותה.

מיכל מובילה מחקר פורץ דרך באופן כמעט בלעדי. במהלך שירותה השיגה קפיצת מדרגה בפיתוח לתהליך מסוים על בסיס מערכת איתה היא עובדת.

היא מבצעת תפקיד אחראי, ייחודי ומאתגר הנמצא בליבת העשייה תוך הפגנת יכולות אישיות מרשימות. כמו כן, מסורה, חברותית ואהודה על מפקדיה וחבריה ליחידה. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני נשיא המדינה השנה.

  


תמונות: דובר צה"ל. 


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה