"שקל לשנה": ניר ברקת דורש לוותר על משכורתו בכנסת



חבר הכנסת הטרי מטעם הליכוד, ניר ברקת, שיגר מכתב לחשב הכנסת, חיים אבידור, בו הוא דורש לאפשר לו להשתכר תמורת שקל אחד לשנה בלבד כפי שהיה בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים

ראש עיריית ירושלים לשעבר וח"כ מטעם הליכוד בהווה שיגר היום (שלישי) מכתב לחשב הכנסת בו ביקש לקבוע את שכרו כנציג ציבור, בגובה סמלי של שקל אחד בלבד בשנה. 

ברקת, שבעשור האחרון כראש העיר ירושלים שירת בתפקידו במשכורת של שקל אחד לשנה, פנה לחשב וביקש להמשיך בכך גם בתפקידו החדש כחבר כנסת ולקבוע את משכורתו על שקל בודד לשנה.צילום: פלאש 90

הפניה לחשב הכנסת מגיעה בעקבות דבריו של החשב, ביום העיון לחברי הכנסת החדשים לפיהם קיימת בעיה פרוצדורלית לחבר כנסת לוותר על משכורתו.






ניר ברקת מסר: "‏הודעתי לחשב הכנסת כי אני מתכוון להמשיך להשתכר בשקל אחד לשנה בלבד כפי ששירתי במשך עשור כראש העיר ירושלים. זו זכות גדולה עבורי להמשיך לשרת את הציבור ללא קבלת תמורה".

כזכור, ח"כ ניר ברקת נחשב לפוליטקאי העשיר בישראל, את מרבית הונו עשה ברקת עוד בטרם נכנס לחיים הציבוריים, כשהשקיע יחד עם אחיו סכום של 400 אלף שקלים בחברת ההיי-טק "צ'ק פוינט" - שנסחרת בבורסה ושוויה מוערך במיליארדי שקלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה