בן 28: נעצר בחשד לאיתור ושידול קטינות ברשת למפגשים מיניים תמורת תשלום



לאחר חקירה סמויה במרחב הסייבר, עצרו אתמול חוקרי משטרת ישראל תושב ירושלים כבן 28 בחשד שאיתר קטינות ברשתות חברתיות ושידל אותן למפגשים מיניים תמורת תשלום – היום הוא יובא בפני בית המשפט

היום (שני) יובא תושב ירושלים כבן 28 בחשד ששידל קטינות באמצעות הרשתות החברתיות להיפגש עימו למפגשים מינים תמורת תשלום. מזה כשבועיים מנהלת משטרת ישראל חקירה סמויה בעקבות דיווח שהתקבל, נגד פעילותו של חשוד במרחב 'הסייבר' שעל פי החשד מאתר קטינות בפלטפורמות שונות ומשוחח עמן במטרה לבצע בהן עבירות מין.

חקירת המשטרה הביאה לאיתור זהותו של החשוד, תושב ירושלים כבן 28, שעל פי החשד נוהג לאתר קטינות באתרים שונים וברשתות חברתיות ומשיג את קרבתן באמצעות שיחות והתכתבויות שונות, שבמהלכן אף הצליח עפ"י החשד לקבל מחלקן תמונות אינטימיות.

עוד עלה החשד, כי החשוד הציע לחלק מהקטינות מפגשים מיניים עמו תמורת תשלום.

אתמול, פשטו חוקרי המשטרה על ביתו ועצרו אותו, ובמהלך חיפוש שערכו תפסו חומרי מדיה שונים להמשך חקירה.

החשוד נחקר במשטרה בחשד לעבירות ניסיון שידול לזנות, סחיטה באיומים, פרסום תצלום \ סרט של אדם המתמקד במיניותו, מעשה מגונה באדם ועבירות נוספות. היום הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

במשטרה ציינו, משטרת ישראל משקיעה משאבים רבים, חוקרי משטרה וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם על מנת לאתר זהותם של אותם העבריינים 'המסתובבים' במרחב הסייבר ומבצעים עבירות מין בעיקר כנגד קטינים, להביא למעצרם ולהשאיר את המרשתת בטוחה לשימוש."

"אנו מזכירים להורים, לשוחח עם הילדים ובעיקר בני הנוער על הסכנות הטמונות בשיחה עם אדם זר הפונה אליהם, בייחוד אם השיח גולש לתכנים מיניים ואינטימיים, ויש מיד לדווח על כך למוקד 105 של משטרת ישראל או בתחנת המשטרה הקרובה".

תמונה: אילוסטרציה פלאש 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה