סוף לפקקים בדרך לאוניברסיטת הר הצופים



בשורות טובות לקהל הסטודנטים: ראש העיר ירושלים, משה ליאון הנחה את עיריית ירושלים לחדש במהלך חול המועד פסח הסדר תנועה חדש בצומת לחי- יסקי, בכדי לצמצם את עומסי התנועה במקום

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, קיבל פניה מהסטודנטים באוניברסיטה העברית ומיד אמר 'כן', והנחה את עיריית ירושלים לחדש במהלך חול המועד פסח הסדר תנועה חדש בצומת לחי- יסקי, בכדי לצמצם את עומסי התנועה במקום.

מטרת ההסדר היא לאפשר פנייה חופשית ימינה למגיעים מכיוון שייח ג’ראח ולפונים ימינה לכיוון האוניברסיטה ובית החולים 'הדסה' - לשדרות צ’רצ’יל.

ההסדר החדש יצמצם באופן משמעותי את עומסי התנועה הכבדים הקיימים במקום בחודשים האחרונים.

תמונה: דוברות עיריית ירושלים

העבודות התבצעו בחול המועד פסח בעת החופשה המרוכזת של הסטודנטים באוניברסיטה העברית, ופעילות בית החולים 'הדסה' במתכונת שבת, כך שלא נגרמה הפרעה לתנועה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "קיבלנו מספר רב של פניות מהסטודנטים באוניברסיטה ומתושבי האזור בנושא העומסים במקום והשינויים התחבורתיים הרצויים בהר הצופים; לאחר בדיקה מקיפה ובמסגרת שיתוף ציבור נכנסנו לעבודות שיפור התשתית בזמן חופשת החג של הסטודנטים וסיימנו עוד לפני החזרה ללימודים. אני מקווה שהדבר יביא לשינוי המקווה. אני קורא לתושבי העיר להציף את האתגרים בהם הם נתקלים, ואנו מצידנו נעשה כל מאמץ לתקנם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה