אחרי 21 שנה: מאסר עולם ועוד 16 שנים לרוצח הנערה נועה אייל



בית המשפט המחוזי גזר על דניאל נחמני מאסר עולם על הרצח ועוד 16 שנים על מעשה הסדום בגין רצח נועה אייל ז''ל בשנת 1998.
השופטים קבעו כי מדובר ברצח חריג בחומרתו, כך שלא ניתן יהיה להפחית בעונשו. כמו כן, נגזרו על נחמני פיצויים של 258 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (שני) על דניאל נחמני את העונש המירבי בגין העבירות שביצע: מאסר עולם ועוד 16 שנות מאסר בפועל ופיצוי כספי מקסימלי למשפחת המנוחה.

גזר הדין ניתן לאחר שנחמני הורשע ברצח בכוונה תחילה של הנערה נועה איל ובמעשה סדום. הרצח התרחש לפני 21 שנים (בשנת 98'), כאשר נועה איל, בת 17, המתינה לאוטובוס בדרכה לביתה ברמות. הנאשם עצר את רכבו סמוך לתחנה בה המתינה נועה, ולאחר זמן מה היא נכנסה לרכבו. במהלך הנסיעה החליט הנאשם לסטות מהכביש, נסע לשביל בתוך יער רמות שם ביצע בה מעשה סדום בעודה נאבקת בו ולאחר מכן רצח אותה באכזריות. 

 

צילום: פלאש 90

 

מאז מציאת גופת המנוחה בשנת 1998 פעלה המשטרה ללא ליאות בניסיון לפענח את התיק ולעצור את מי שביצע את המעשים הנוראים, כאשר בשנת 2014 בעקבות פריצת דרך משמעותית נמצאה התאמה בין פרופיל הנאשם לפרופיל שהופק ממוצגי הזירה בשנת 1998.
 
עו״ד דניאל ויטמן, פרקליט מחוז ירושלים:״בית המשפט קבע היום כי דניאל נחמני, אשר נטל באכזריות את חייה של נערה צעירה אשר ביקשה לשוב לביתה, ירצה שנים רבות מאחורי סורג ובריח. בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות קבע כי מדובר ברצח שבוצע בנסיבות חריגות בחומרתן. מדובר בנקודת ציון משמעותית במאבק עיקש של רשויות האכיפה שלא הרפו עד אשר איתרו את מי שביצע את המעשה הנפשע והביאו להעמדתו לדין ולמיצוי הדין עימו. אנו מחזקים ידי בני משפחתה של נועה אייל ז״ל אשר ימשיכו לשאת את הכאב והצער ומקווים כי העונש החמור שנגזר על הנאשם יהווה מזור כלשהו לבני המשפחה".
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה