נעצר 'סוחר' תרופות שזייף מרשמים



שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד בבית מרקחת במרכז העיר כשברשותו מרשמי תרופות נרקוטיות מזויפים עמם רכש את התרופות ועפ"י החשד סחר בהן

במשטרת ישראל נפתחה חקירה סמויה בעקבות מידע שהתקבל, לפיו ישנו אדם הנוהג להגיע לבתי מרקחת באזור מרכז העיר כשברשותו מרשמי תרופות נרקוטיים מזויפים על מנת לרכוש אותם. 

עם התקדמותה של הפעילות הסמויה, הצליחו בלשי המשטרה לעצור ביום חמישי האחרון את החשוד כבן 42 (צור הדסה) עם הגעתו לאחד מבתי המרקחת, ובחיפוש שערכו על גופו נתפסו מספר רב של מרשמים החשודים כמזויפים.


מחקירת המשטרה עלה החשד, כי החשוד מזה כשנה מזייף בעצמו את מרשמי התרופות במחשב שבביתו, תוך שמשתמש בפרטיהם האישיים של אנשים שונים ורופאים מתחום בריאות הנפש, ותוך זיוף חתימתם של אותם רופאים.
 
עוד עלה החשד, כי החשוד רכש את התרופות במטרה לסחור בהן ולספק אותן ללקוחותיו ללא כל צורך במרשם רופא.

החשוד נחקר כאמור במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה, זיוף בכוונה לקבל דבר, התחזות כאדם אחר במטרה להונות ועבירות נוספות.

היום (שני) יובא החשוד להארכת מעצר נוספת, לאחר שמעצרו הוארך בפעם הראשונה ביום ו'.

במשטרה ציינו, זיוף מסמכים רפואיים תוך הזדהות בשמם של מטופלים או רופאים הנה עבירה חמורה כשלעצמה, אך במקרה זה עפ"י החשד הוסיף החשוד חטא על פשע ופעל על מנת להשיג לידיו במרמה מאות ואלפי כדורים נרקוטיים העלולים לגרום לתופעות לוואי ומצבים בריאותיים ונפשיים קיצוניים בדרך שאינה חוקית, וזאת עפ"י החשד במטרה לסחור בהם ובכך לסכן את בריאות הציבור.

תמונה: דוברות המשטרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה