הותר לפרסום: אברהם מצליח ממעלה אדומים הוא אחד מהרוגי התרסקות המטוס באתיופיה



מצליח בן ה-49 הוא אחד משני הישראלים שנהרגו בהתרסקות הטרגית של טיסת "אתיופיאן איירליינס" שיצא מאדיס אבבה והיה בדרכו לקניה.
מצליח הותיר אחריו אישה ושתי בנות. ראש עיריית מעלה אדומים: "מחזקים את ידי המשפחה"

אברהם מצליח (49), נשוי בשנית ואב לשתי חיילות תאומות ממעלה אדומים, הוא אחד משני ההרוגים הישראלים בהתרסקות מטוס "אתיופיאן איירליינס" אתמול.

מצליח עבד בחברת היי-טק והיה על הקו של אפריקה וישראל במשך שנים רבות.

שתי בנותיו של מצליח, התאומות יעל ונועה, הן חיילות בנות 19. נועה לוחמת ביחידת החילוץ וההצלה ויעל מדריכה ביד לשיריון.

צילום: באדיבות המשפחה

חלק מבני המשפחה נסעו לאתיופיה מיד עם היוודע דבר האסון כדי לעקוב אחר מאמצי איתור הגופה ולספק דגימת דנא לצורך זיהוייה. אחותו של מצליח, מירב אבלס סיפרה עליו כי המשפחה הבינה שמשהו נורא קרה כשניסו להתקשר אליו והוא לא היה זמין. "הוא תמיד היה מתקשר מיד כשנחת מטיסה״, אמרה.

היא סיפרה כי אחיה היה "איש מיוחד. אבא נפלא ואיש מדהים. הייתי כל כך גאב בו״. אנחנו רק מקווים שיביאו אותו לקבורה הביתה. אנחנו לא מעכלים את האסון הזה. אבי היה הרוח והנשמה של המשפחה. רצה רק לעזור לאנשים ולעשות טוב. הלב נקרע", אמרה אחותו.

בני כשריאל, ראש עיריית מעלה אדומים, אמר: "לפני שעה קלה הותר לפרסום כי אחד הנספים בהתרסקות המטוס הוא אברהם מצליח ז"ל, תושב מעלה אדומים. זוהי טרגדיה נוראית, ובשעה קשה זו אנו מחזקים את ידי משפחתו, מחבקים ומשתתפים בצערה ובכאבה הגדול. שלא תדעו צער. יהי זכרו ברוך!".

המטוס המריא אתמול משדה התעופה באדיס אבבה ב-08:38 שעון מקומי. שש דקות אחר כך אבד הקשר בין הטייס למגדל הפיקוח. "הטייס ציין שיש קשיים ושהוא רוצה לחזור", מסרה חברת התעופה.

על המטוס היו 149 נוסעים ושמונה אנשי צוות. היום מצאו החוקרים את הקופסה השחורה של המטוס בזירת ההתרסקות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה