דובר הרכבת עוזב – לטובת עיריית ירושלים



ד״ר ישראל טל-סרנגה ימונה למנהל מערך הדוברות, שיווק והסברה של עיריית ירושלים

דובר רכבת ישראל ד"ר ישראל טל סרנגה עוזב את תפקידו לאחר שנבחר לתפקיד חדש – כך הודיע הבוקר ראש העיר משה ליאון. טל סרנגה מצטרף לעיריית ירושלים כראש מערך הסברה, שיווק ודוברות. בעירייה מסרו כי לאחר שראש העירייה, משה ליאון בחן בשבועות האחרונים מספר מועמדים לתפקיד החליט למנות את סרנגה שבתפקידו האחרון ניהל את אגף דוברות ושירות לקוחות ברכבת.

טל סרנגה יכנס לתפקידו בשבועות הקרובים. על פי הסיכום עם ראש העיר הוא יקים וינהל מערך משותף שיכלול את משימות דוברות העירייה בתקשורת. מערך ההסברה המתחדש של עיריית ירושלים יעסוק גם בהיבטי המידע לאזרחים, שיווק, מיתוג ופרסום העיר והעירייה.

המערך המאוחד מוקם מתוך ראיה ארגונית בין כל ערוצי המידע לציבור, בפלטפורמות השונות, ובנושאים השונים.

ישראל טל-סרנגה, ד"ר למדעי המדינה ותקשורת, שימש בתפקידו האחרון כמנהל אגף דוברות ושרות לקוחות ברכבת ישראל בחמש השנים האחרונות.ד"ר ישראל טל סרנגה. צילום: פרטי

בנוסף, הוא מרצה החוץ באוניברסיטת אריאל. סרנגה הינו סגן-אלוף במיל׳ ובתפקידיו האחרונים בצה"ל שירת כדובר חיל-האוויר, וכראש ענף בחטיבת דובר-צה"ל, שבמסגרתו עסק בדיפלומטיה ציבורית-צבאית ובקשרי-ציבור של הצבא.

ליאון: "ישראל סרנגה מביא עמו לתפקיד ניסיון עשיר ומגוון ואני משוכנע כי יהיה גורם משמעותי בהגשמת האתגרים והיעדים הרבים שניצבים בפני עיריית ירושלים ".

סרנגה: "אני מודה לראש העיר ליאון על האמון הרב וההזדמנות. ירושלים זו העיר המעניינת בעולם מכל ההיבטים כולל התקשורתי. אני מודע לאתגר העצום שבתפקיד ואעשה כל שביכולתי כדי להצליח ולשרת את תושבי ירושלים באופן מיטבי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה