תשלום 'פרוטקשן' בעבור חניה



פעילות סמויה של בלשי המשטרה, חשפה תושב מזרח ירושלים שפעל באחד הרחובות הסמוכים לעיר העתיקה בירושלים וגבה עשרות ומאות שקלים בעבור 'שמירה' על רכבם של תיירים ואזרחים המבקרים באזור.

היום (שלישי) יובא חשוד ממזרח ירושלים בן 21, בפני בית המשפט להארכת מעצרו שעל פי החשד פעל באחד הרחובות הסמוכים לעיר העתיקה בירושלים וגבה עשרות ומאות שקלים בעבור 'שמירה' על רכבם של תיירים ואזרחים המבקרים באזור.  

על פי החשד, במקרים אחרים בהם לא נענו בעלי הרכבים לדרישותיו של החשוד, כאשר שבו אל רכבם בתום הביקור באזור, גילו כי נגרמו להם נזקים שעלות תיקונם אלפי שקלים.

אתמול (שני), ערכו בלשי המשטרה הפועלים במזרח ירושלים פעילות סמויה כנגד עבירות פשיעה סביב העיר העתיקה, במהלכה אספו ממצאים וראיות כנגד החשוד, שעל פי החשד נוהג להגיע לרחוב הקרוב לשער האשפות בו החניה הנה חינם, וגובה מתיירים ואזרחים המבקשים לחנות את רכבם דמי שמירה וחניה.

בלשי המשטרה הביאו למעצרו 'על חם' של החשוד, והוא נחקר במשטרה בחשד למעורבתו במקרים נוספים ובגין העבירות קבלת דבר במרמה, היזק לרכוש במזיד ועבירות נוספות.

 נזק שנגרם לאחד הרכבים. דוברות המשטרה

במשטרה ציינו, לא נאפשר לאף אדם לפגוע בביטחונם ושלום רכושם של אלפי התיירים, התושבים והאזרחים המגיעים מדי יום לבקר באזור העיר העתיקה, ונמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו הגלויים הסמויים על מנת לעצור את החשודים ולהרחיקם מהסביבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה