רצח נועה אייל: הפרקליטות מבקשת מאסר עולם ועוד 16 שנים



הפרקליטות דרשה להטיל מאסר עולם ו-16 שנות מאסר נוספות על דניאל נחמני, שהורשע בחודש שעבר במעשה סדום וברצח נועה אייל

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לגזור מאסר עולם ועוד 16 שנות מאסר על דניאל נחמני, שהורשע לפני כחודשיים בביצוע מעשה סדום וברצח הנערה נועה אייל ז"ל בשנת 1998, שאותה לקח טרמפ ברכבו, כך נמסר בדיון הטיעונים לעונש שנערך היום (שני).

נחמני נעצר בשנת 2014, 21 שנה לאחר הרצח המטלטל, הודות לדגימת DNA שהצליחה לקשור בינו לבין האירוע.

מאז מציאת גופת המנוחה בשנת 1998, פעלה המשטרה ללא ליאות בניסיון לפענח את התיק ולעצור את מי שביצע את המעשים הנוראיים, כאשר בשנת 2014 בעקבות פריצת דרך משמעותיתהרוצח דניאל נחמני | צילום: Yonatan Sindel/Flash90 נמצאה התאמה בין פרופיל הנאשם לפרופיל שהופק ממוצגי הזירה בשנת 1998.

אייל, אז בת 17, נאנסה ונרצחה בשכונת רמות בירושלים בפברואר 1998, בשעה שהייתה בדרכה חזרה לביתה בשעות הלילה. היא נראתה בפעם האחרונה בכיכר הדווידקה שבעיר, לאחר שצפתה בסרט בסינמטק עם בן זוגה.

עו"ד דניאל ויטמן, פרקליט מחוז ירושלים והתובע בתיק, הדגיש כי הפרקליטות מעוניינת לגזור על נחמי את העונש המקסימלי הקבוע בחוק, וכן לקבוע שמדובר ברצח חריג בחומרתו ולהטיל עליו לפצות את משפחת המנוח בפיצוי המקסימלי האפשרי.

"הפרקליטות טענה כי יש להחמיר בעונשו של הנאשם שרצח נערה תמימה בת 17, קורבן מזדמן, אשר היתה עבורו טרף לסיפוק צרכיו המיניים", מסר ויטמן. "הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להחמיר בעונשו בשל הפגיעה המינית הקשה במנוחה והאופן בו בחר הנאשם להמית אותה, הסבל הנורא שנגרם למשפחה וההשפעה הציבורית הקשה של המקרה שטלטל את ירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה