תאונה קטלנית: שני הרוגים בתאונה בכביש 60, שניים נפצעו



מכונית פרטית ומשאית התנגשו חזיתית בכביש 60 בסמוך לעלי והתוצאה קשה: צוותי כיבוי ומד"א קבעו את מותם של שני הצעירים. שני פצועים במצב קשה ובינוני פונו לבתי חולים. הכביש נחסם לתנועה בשני הכיוונים

בשעה 06:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים קשה בין משאית לרכב פרטי בכביש 60 צפונית ליישוב עלי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 2 גברים מהרכב הפרטי כבני 30 ללא סמני חיים וקובעים את מותם, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי  החולים שערי צדק והדסה בהר הצופים פצוע נוסף מהרכב הפרטי גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית בהכרה, ונהג המשאית גבר כבן 30 במצב בינוני בהכרה עם חבלות בגופו.

חובש רפואת חרום על אופנוע מד"א אליהו בן חמו ופאראמדיק מד"א דוד ברוכי סיפרו:"מדובר בתאונה חזיתית קשה ומזעזעת, כשהכגעו למקום ראינו רכב פרטי ומשאית מעוכים, ברכב הפרטי הנהג כבן 30 והנוסע שלצידו שנלכד, היו מחוסרי הכרה ללא נשמיה וללא דופק עם פגיעה רבמערכתית, לאחר שביצענו בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם, נוסע שישב במושב האחורי היה בהכרה וסבל מפגיעות בבטן ובגפיים ונהג המשאית כבן 30 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות, יחד עם כוח רפואה של צהל הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים במצב קשה ובינוני".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אבישי מנחם מנטו חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותם של שני צעירים ששהו ברכב הפרטי. כמו כן נהג המשאית ונוסע נוסף ששהה ברכב פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופת אחד ההרוגים מהרכב הפרטי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה