אשר אלמליח מול פני המחבל: "לא הצלחת - אני חי וקיים"



אשר אלמליח, מאבטח שנפצע קשה בפיגוע בירושלים לפני כשנה, התעמת בדיון עם המחבל שהורשע. הפרקליטות דורשת 25 שנות מאסר

אשר אלמליח, מאבטח בתחנה המרכזית בירושלים, התייצב לעבודתו כרגיל בבוקר ב-11 בדצמבר 2017. בשעה 14:15 ניגש אליו צעיר ערבי בשם יאסין אבו-אלקרעה, תושב הכפר טלוזה שבאזור שכם, ודקר אותו בלב. אלמליח פונה במצב קשה מאוד לבית החולים ושכב במשך ימים ארוכים כשהוא מפרפר בין חיים למוות. היום (ד') התעמת בבית המשפט בירושלים עם המחבל שדקר אותו.

"באתי לעבודה כמו כל יום רגיל", ציטט לחדשות 2, בפתח הדיון אל מול השופטים והמחבל בשלב הטיעונים לעונש. "קיבלנו מידע שאותו בחור, יאסין, חשוד. בדקנו אותו והיו לו תעודות רק לקו התפר. הוא לא בא לעשות יום כיף או לטייל אלא לבצע פיגוע רב נפגעים".

"לשמחתי ולדאבוני הייתי זה שמנע זאת ממנו. זכותי לדרוש מכם להחמיר איתו - מצבי לא טוב היום. באתי להסתכל לך בעיניים ולהגיד: אדון יאסין לא הצלחת. אני חי וקיים - אני עומד על הרגליים ברוך השם".

המחבל עצור. צילום דוברות המשטרה.

אלמליח סיפר על מצבו כיום ואמר כי למרות ששוקם וחזר לעבודה הוא לא כמו שהיה לפני האירוע הקשה. "אמנם חזרתי לעבוד לפני שלושה חודשים במקום אחר, אבל המעמד שלי נפגע בצורה דרסטית. אצטרך להסתובב עם פלסטר על החזה כדי להסתיר את הצלקת. כל בוקר אני רואה את זה", שיתף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה