נוטעים וחונכים בירושלים



משה ליאון ראש העיר ירושלים, השר זאב אלקין ותלמידי בית הספר אוולינה דה רוטשילד ופולה בן גוריון נטעו וחנכו מקטע נוסף 'משביל ירושלים'

הבוקר (א') התכנסו השר להגנת הסביבה ירושלים ומורשת, זאב אלקין, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, פגי גוטסמן נציגת קרן גוטסמן ויו"ר הרלי, אייל חיימובסקי עם ילדי בית הספר אוולינה דה רוטשילד ופולה בן גוריון לנטיעות ולחניכת מקטע נוסף בשביל האופניים והולכי הרגל 'מתחנה לתחנה'.

פרויקט 'מתחנה לתחנה' הוא פרויקט שמחבר את תחנת הרכבת מלחה לתחנה הרכבת נבון (תחנה מרכזית) והוא חלק 'משביל ירושלים' הבוקר (א') נפתח רשמית הקטע שבין צומת גבעת מורדכי - אצטדיון קראמפט. אורכו של המקטע הוא 4 ק"מ ועלותו הוא 36 מלש"ח.


ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "כשמונתי לפני מעל 10 ליו"ר הרשות לפיתוח ירושלים זה לא היה מובן מאליו שעוסקים בירושלים בנושאי איכות חיים, בעיקר בגלל העדר תקציב. היום, התמונה הפוכה לגמרי, אני וכל עובדי עיריית ירושלים עובדים ימים כלילות רק למען איכות חייהם של תושבי ירושלים".

שר ירושלים ומורשת, זאב אלקין: "כשר לענייני ירושלים אני שמח לחנוך היום ביחד עם עיריית ירושלים והרל"י  את הפרויקט החשוב הזה. השימוש באופנים גם כספורט גם כתחביב וגם ככלי תחבורה בהגעה לעבודה הופך ליותר משמעותי בעולם כולו ובמדינת ישראל בפרט. הקטע הזה הוא מקטע מתוך מסלול שיאפשר לנסוע עד מרכז העיר באופנים ואני מקווה שנסיים את כל מסלול הטבעת בעתיד הקרוב. היתרונות ברכיבה על אופניים מפחיתה בצורה משמעותית את זיהום האוויר, ומייצרת איכות חיים שחשוב שתהיה פה גם בירושלים".

תמונות: יח"צ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה