ניצב יורם הלוי פורש מהמשטרה



מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי הודיע לשר ארדן כי הוא מתפטר מתפקידו, לאחר 34 שנים של שירות במשטרה. הסיבה היא ככל הנראה אכזבה מכך שלא מונה למפכ"ל, לאחר שהיה מועמד לתפקיד כבר פעמיים

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, הודיע אמש (ראשון), כי החליט לפרוש מהמשטרה. על פי ההערכות ניצב יורם הלוי ראה כי השר לביטחון פנים גלעד ארדן לא פונה אליו ומחפש מועמדים מחוץ למשטרה או ניצבים בדימוס ועל כן בחר לפרוש מהמשטרה ולסיים את שירותו ארוך השנים.

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן אמר בתגובה להודעתו של ניצב הלוי כי "הינו קצין מנוסה, מוערך ואיכותי שתרם תרומה אדירה לבטחון המדינה ואזרחיה, למשטרת ישראל ולמדינת ישראל. בתפקידו האחרון כמפקד מחוז ירושלים הוביל את המלחמה בטרור היחידים והביא למיגורו ויש לו חלק עצום בשקט שחזר להר הבית ובשיא המבקרים שהגיעו וממשיכים להגיע לירושלים ולאתרי העיר".


ארדן הוסיף "אני מאחל לניצב הלוי הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודה לו מעומק הלב על שרותו למען מדינת ישראל ואזרחיה. אין לי ספק כי יורם עוד ימשיך ויתרום למדינת ישראל בכל מקום בו יהיה בעתיד".

שני המועמדים שנותרו במירוץ הינם ניצב דוד ביתן, וניצב מוטי כהן - מ"מ המפכ"ל לעת עתה.

הלוי בן ה-55 מכהן כמפקד מחוז ירושלים מאז פברואר 2016. קודם לכן שימש כמפקד משמר הגבול, מפקד יחידת להב 433, מפקד מג"ב ירושלים ומפקד הימ''מ.

צילום: פלאש 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה