ברקת: "אונר"א מחזק את הטרור. להוציא מירושלים"



ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, בדיון מיוחד בכנסת על סילוק אונר"א מירושלים "אונר"א מחזק את הטרור ואת זה צריכים לעצור". יו"ר ועדת הפנים יואב קיש: יש לנצל את חלון ההזדמנויות המדיני ולקרוע את שקר הפליטות שמוביל אונר"א. אני מברך את ראש העיר ניר ברקת על הובלת המהלך ושמח בתמיכת משרדי הממשלה

עדת הפנים בכנסת ערכה הבוקר (רביעי) דיון מיוחד בעניין תכנית עיריית ירושלים להוצאת אונר"א מהעיר. בדיון השתתף ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. 

 

"אונר"א מחזק את הטרור". אמר ברקת.  "אני חושף כאן ספר לימוד שנלמד בבתי הספר שלהם ומהלל את המחבלת דלאל מוגרבי מאוטובוס הדמים בהרצליה שרצחה 38 אזרחים. זה מה שמלמדים את ילדי ירושלים שתחת אחריותם. טרור. ואת זה חייבים לעצור. הגיע הזמן לסלק את אונר"א מירושלים ולהחליף את שירותי החינוך, הרווחה, הבריאות והניקיון הכושלים שלהם בשירותי העירייה. זה גם הרצון של התושבים הערבים עצמם.  הגיע הזמן להפסיק את שקר הפליטים בירושלים, אין פליטים אלא תושבים והם צריכים לקבל את השירותים מהעירייה כמו כל תושב אחר. החלטת הנשיא טראמפ לקצץ את התמיכה באונר"א יוצרת חלון הזדמנויות למימוש התכנית ולשים סוף לעיוות ההיסטורי".

 
יו"ר הוועדה, ח"כ יואב קיש: "ברמה המדינית, יש עכשיו חלון הזדמנויות.  אני מקבל את הביקורת שהיה ראוי לעשות את זה קודם, אבל היה יותר קשה. המהלך היום מתבקש".

צילום: דוברות עיריית ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה