מנכ"ל העירייה אמנון מרחב הודיע על פרישה



מרחב ציין כי בכוונתו לתאם את המועד
לסיום תפקידו עם ראש העיר הנבחר תוך מחויבות מלאה לחפיפה והעברת תפקיד מסודרת

מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב הודיע אתמול (א'), כי בכוונתו לסיים את תפקידו עם תום הקדנציה לאחר הבחירות. מרחב משמש כמנכ"ל העירייה מזה חמש שנים, ולפני כן שימש במשך שלוש שנים כיועץ המשפטי לעירייה.

מרחב ציין כי בכוונתו לתאם את המועד המדויק לסיום תפקידו עם ראש העיר הנבחר תוך מחויבות מלאה לחפיפה והעברת תפקיד מסודרת.

מרחב מסר: "לאחר 8 שנות עבודה בעירייה מתוכן 5 כמנכ"ל העירייה, בהן הייתה לי זכות וחוויה יוצאות מן הכלל לתרום לבניין ירושלים אני חש שזה זמן נכון  לסיים את תפקידי. אני עושה זאת ברגשות מעורבים- מחד של שביעות רצון מהעשייה הרבה  והטובה

לה הייתי שותף ומאידך של עצב על פרידה ממקום ומצוות אהובים. בכוונתי לאפשר את הזמן הדרוש לראש העיר הנבחר לצורך כניסתו לתפקידו והעברת חפיפה מסודרת עם מי שימונה כמחליפי והכל מתוך תיאום עימו ואחריות להמשך תפקוד העירייה ולהמשך העשייה הטובה בעיר. 

אני מבקש להודות לראש העיר היוצא ניר ברקת על האמון המלא שנתן בי לאורך שנות עבודתנו המשותפת ולכל הצוות הנפלא שליווה אותי בעשייה המשמעותית שהובלנו ובהם נבחרי הציבור, מנהלי העירייה ועובדיה היקרים שהם הלב הפועם של העירייה והעיר ושהעבודה לצידם היתה זכות גדולה עבורי".

ראש העיר ניר ברקת: "אני מודה לאמנון על תרומתו הרבה והמסירות אין קץ בה מילא את תפקידיו המשמעותיים כמנכ"ל  וקודם לכן כיועץ המשפטי לעירייה. יחד עמי, אמנון הצליח להוביל את הדרג המקצועי בעירייה להישגים חסרי תקדים וזאת במקצועיות, במנהיגות ובאנושיות רבה".

צילום: יונתן סינדלר/ פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה