ראשי שס ודגל התורה חתמו על תמיכה במשה ליאון



תמיכה משותפת של שתי הסיעות משפיעה על 95 אלף קולות בבחירות המקומיות - ולכן מסתמן כי בירושלים לא יהיה הפעם מועמד חרדי: יוסי דייטש. ראשי אגודת ישראל ימסרו היום במי יתמכו.
ליאון, אלקין וברקוביץ׳ ייאבקו על שני הכרטיסים לסיבוב השני.

הסיעות החרדיות ש"ס ודגל התורה יודיעו בקרוב כי הן תומכות במועמד משה ליאון לראשות העיר ירושלים בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בעוד כחודש. ליאון נחשב למקורבם של יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וקרובים לשניים פעלו בתקופה האחרונה לגייס את תמיכת כל הפלגים החרדים לטובתו. ההכרזה הצפויה על תמיכה בו הופכת אותו למועמד מוביל במרוץ הנוכחי אף שמבין שאר המועמדים - השר זאב אלקין ועופר ברקוביץ' - ליאון היה מועמד בעל סיכויים נמוכים.

לפי גורם חרדי, ראשי דגל התורה עדכנו את אלקין שהתנאי שלהם לתמיכה בליאון הוא שיוכיח להם שיש לו 30,000 קולות לא חרדיים, אחרת יצביעו אלקין. הדד ליין: ראש חודש חשוון, 10.10 למניינם.

סיעת 'אגודת ישראל', עליה נמנים כל הפלגים החסידים במגזר החרדי הכריזה לפני יותר מחודש כי דייטש הוא המועמד שלה לראשות העיר. 

ממטה דייטש נמסר:
 
שנה טובה לכל עם ישראל ולתושבי ירושלים בפרט. בזירה המונציפאלית היו בחודשיים האחרונים ירידות ועליות. היום (ה') בבוקר יתכנסו ראשי אגודת ישראל לדון בעניין המירוץ לראשות העיר ירושלים. איחולים לפתקא טבא.

ממטה משה ליאון נמסר: התמיכה של תנועת ש"ס ושל תנועת "דגל התורה בי, מרגשת ומחממת את הלב, ונושאת בשורה בעבורי ובעבור תושבי העיר. תמיכה זו מצטרפת לתמיכתם של ציבורים גדולים ומגוונים בי, וללא ספק מהווה נדבך חשוב מאד בדרכי להיבחר לתפקיד ראש העיר. אני מלא תקווה ואמונה ומשוכנע שאוכל לדאוג לירושלים ולתושביה ובעזרת השם להחזיר אותה לימיה הגדולים. אני אוהב את העיר ואוהב את תושביה, ואעשה כל שביכולתי על מנת שלא לאכזב אותם ולהצדיק את התמיכה בי.

שר ירושלים והמועמד לראשות העיר זאב אלקין: אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים,נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים. לצערי,טובת ירושלים אינה עומדת לנגד עיניהם, אלא דילים פוליטיים ואינטרסים זרים המסכנים את עתידנו כאן בירושלים. דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר ונכשלו. דרעי וליברמן הפעילו לחצים גדולים על ראש הממשלה כדי שלא יתמוך בי ונכשלו. למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם. עכשיו הזמן שלנו, תושבי ירושלים היקרים, חברים מכל המפלגות, להתאחד ולהוכיח להם כי הקומבינה הזאת לא תעבור.

ממטה דייטש נמסר: שנה טובה לכל עם ישראל ולתושבי ירושלים בפרט. בזירה המונציפאלית היו בחודשיים האחרונים ירידות ועליות. היום (ה') בבוקר יתכנסו ראשי אגודת ישראל לדון בעניין המירוץ לראשות העיר ירושלים. איחולים לפתקא טבא.

ממטה עופר ברקוביץ' נמסר:
בעקבות תמיכת שס ודגל התורה במשה ליאון, והנסיונות הכושלים של זאב אלקין מול המפלגות החרדיות והעסקנים החרדים, אומר המועמד המוביל לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ. "אם ירושלים לא תהיה של כולם, היא פשוט לא תהיה. ליאון קיבל את התמיכה של שס ודגל התורה, ואלקין במרדף נואש אחר המפלגות החרדיות והעסקנים החרדים, אבל הציבור הירושלמי איתי". עוד הוסיף ברקוביץ: "בעוד ליאון ואלקין מזניחים את הציבור הציוני, הדתי לאומי והחרדים העובדים והלא מיוצגים, ירושלים בראשותי תפעל בשותפות, לטובת כולם כולל כולם, זה לצד זה ולא זה על חשבון זה."

צילום: פלאש 90.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה