צעיר בן 20 חשוד בסחר בסמים



מעל 300 בולים החשודים כסם מסוכן ב"LSD" שיועדו על פי החשד להפצה בירושלים ורשימת לקוחות, נתפסו בביתו של צעיר בפעילות מבצעית ממוקדת של שוטרי משטרת ישראל בתופעת נגע הסמים

בשבוע שעבר (12.9) בפעילת ממוקדת של שוטרים, בגבעת זאב בירושלים, כנגד סחר והפצת סמים מסוכנים, הגיעו בשעות הערב השוטרים לחיפוש בביתו של צעיר (שנות ה 20) עפ"י צו שהוצא בבית המשפט. 

בחיפוש שערכו השוטרים בבית החשוד, נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים ובהם מעל ל 300 בולים החשודים כספוגים בסם המסוכן LSD, ומריחואנה. במהלך החיפוש ,נתפסו משקלים שיועדו, על פי החשד לשקילת סמים, 5 טלפונים סלולריים ואלפי שקלים במזומן.


במסגרת החקירה עלה החשד שהחשוד הציע את מרכולתו לכל דורש בירושלים והסביבה וכן ברשותו  נתפס פנקס אשר כלל את רשימת הלקוחות החייבים לחשוד כסף בעבור סמים, שעל פי החשד רכשו ממנו, ובימים האחרונים הוזמנו מספר לקוחות לחקירה במשטרה.

החשוד הובא בפני בית משפט ומעצרו הוארך עד ליום 20.9.

מאבקה הנחוש של משטרת ישראל בסחר והפצה של סמים מסוכנים נמשך ביד קשה ובמטרה להרחיק את הסמים מהאוכלוסייה, למנוע הגעתם לידיהם של בני נוער וקטינים ולהביא לדין את העבריינים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בפעילות גלויה, סמויה וממוקדת תוך שימוש בכלל הכלים העומדים לרשותה במטרה למנוע את הפצת הסמים אשר פוגעים באזרח הנורמטיבי, ולא אחת מגיעים לידיהם של קטינים הצורכים אותם מבלי להפעיל כל שיקול דעת, ובאופן מופרז העלול להוות סכנה ממשית לחייהם. כנגד אותם גורמים עבריינים העוסקים בסחר בסמים נפעל למיצוי מלא הדין.

תמונה: דוברות משטרת ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה