חביליו וברקוביץ עכשיו ביחד



יוסי חביליו, יו"ר "מצילים את ירושלים", הודיע כי הוא מסיר את מועמדותו לראשות העיר וכי סיעתו תתמוך בעופר ברקוביץ. הוסכם כי במידה וברקוביץ ייבחר לראשות העיר, ימונה יוסי חביליו לסגנו

בפאנל מיוחד שנערך בבית הספר "בויאר", הודיע יו"ר תנועת "מצילים את ירושלים", כי הוא פורש  מהמירוץ לראשות עיריית ירושלים וכי הוא מעביר את התמיכה ליו"ר "התעוררות," עופר ברקוביץ'. בדברים שנשא, אמר חביליו, כי הגיע למסקנה ברורה שהאיש המתאים ביותר להוביל את ירושלים בשנים הבאות, הוא עופר ברקוביץ, שהתמיכה בו מתעצמת, הן בשטח והן בסקרים השונים שעל פיהם, הוא המועמד המוביל לזכייה. לפיכך הכריז חביליו כי תנועת "מצילים את ירושלים" בראשותו, תתמוך במועמדותו של ברקוביץ לראשות העיר ותתרכז בקידום הצלחתה בבחירות למועצת העיר. 

עופר ברקוביץ בירך על החלטתו של חביליו ואמר: "יוסי חביליו גילה אחריות. הצעד שלו נבון ומתבקש. אני סמוך ובטוח כי תמיכתו של חביליו תייצר סחף של הציבור הממלכתי בירושלים שיתלכד סביב מועמדותי כדי שאנהיג את ירושלים. יחד, נחזק אותה ונמשיך לשרת נאמנה את תושביה. יוסי פעל רבות למען ירושלים, הוא אדם מנוסה ורציני וחשוב שישרת את תושבי ירושלים כחבר מועצה וכסגן ראש העיר".

יוסי חביליו: "מחובתנו לעשות כל מה שניתן כדי שבראשות העיר יעמוד אדם פלורליסטי וממלכתי המחויב קודם כל לציבור הציוני והציוני דתי. לכן כבר בחודש פברואר הצהרתי כי יש צורך לעשות סקר באוקטובר ולהתלכד סביב המועמד המוביל. על פי הסקרים היום, עופר ברקוביץ הוא המועמד המוביל. אני חושב שהוא מועמד מצויין ולכן אני מסיר את מועמדותי וקורא לתומכי להצביע לראשות העירייה לעופר ברקוביץ ולסיעת "מצילים את ירושלים" בראשותי למועצת העיר. רשימת "מצילים את ירושלים" שהוצגה לאחרונה, כוללת שורה של פעילי ציבור ירושלמים בולטים ומהווה את הרשימה האיכותית והטובה ביותר לירושלים, רשימה שכל מי שמאמין בירושלים חופשית ופלורליסטית, ראוי שיצביע בעבורה". הוסיף ואמר: "אני קורא לרחל עזריה להצטרף אליי ולתמוך בעופר ברקוביץ המועמד הראוי ביותר לראשות העיר ירושלים". 


יוסי חביליו הוסיף וחתם את דבריו בקריאה לרחל עזריה לגלות אחריות, לפרוש מהמירוץ ולתמוך בפומבי במועמדותו של ברקוביץ, שכן ברור לכל כי אין ביכולתה לזכות בראשות העיר ואחוזי התמיכה שלה, הם אלו המפרידים בין ברקוביץ והציבור הממלכתי לבין זכייה בראשות העיר.

כמו כן, הוסכם כי במידה וברקוביץ ייבחר לראשות העיר, ימונה יוסי חביליו לסגנו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה