ירושלים הפסידה: אירוויזיון 2019 ייערך בתל אביב



תל אביב גברה על ירושלים - והאירוויזיון ייערך ב-18 במאי בביתן 2 בגני התערוכה. עיריית ירושלים: צר לנו שירושלים לא נבחרה למרות שהציגה יכולת אירוח בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר הקיימים בעולם, ואנו נמשיך להביא לבירה מפעלים בינלאומיים המצמיחים את כלכלתה

תאגיד השידור הישראלי כאן ואיגוד השידור האירופי EBU הודיעו היום (חמישי) כי האירוויזיון 2019 ייערך ב-18 במאי בגני התערוכה בתל אביב.

אחד הגורמים שנתנו יתרון מכריע לתל אביב היא העובדה שירושלים, העיר הנוספת שהגיעה לישורת האחרונה, לא הביעה הסכמה לקיום חזרות בשישי ובשבת, בעוד שתל אביב הסכימה לכך. חצאי הגמר יתקיימו ב-14 וב-16 במאי והגמר יתקיים במוצאי שבת, 18 במאי.
נטע ברזילי. צילום: פלאש 90
תגובת עיריית ירושלים לאירויזיון: ירושלים מפרגנת לאחותה הקטנה תל אביב. אנחנו שמחים שהאירויזיון מתקיים במדינת ישראל ונפעל בשיתוף פעולה עם תל אביב להביא את האורחים הרבים מחו"ל לבקר בירושלים, לבלות בה וגלות את יופיה ואתריה. צר לנו שירושלים לא נבחרה למרות שהציגה יכולת אירוח בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר הקיימים בעולם, ואנו נמשיך להביא לבירה מפעלים בינלאומיים המצמיחים את כלכלתה כמו הפורמולה 1, הג'ירו דה איטליה, אולימפיאדת הילדים הבינלאומית, המכביה, אליפות אירופה בכדורגל לגילאי 21, פסטיבלים בינלאומיים ועוד. בהצלחה למדינת ישראל כולה באירוח האירוע החשוב".
הלוגו הרשמי שהוצג היוםעם פרסום שמה של העיר המיועדת לאירוח מסר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "עירנו שמחה לארח את אירוויזיון 2019 בתל אביב-יפו, אירוע בידור עולמי שזוכה לתהודה ציבורית ענקית ואף מתאים לעיר שהתפרסמה בעולם כעיר של יצירה, אנרגיה, חיי תרבות תוססים ובעיקר חופש. נעשה הכול כדי שהאירוויזיון יהיה שמח, חי, בועט וללא הפסקה - בדיוק כמו העיר שלנו. אנחנו ערוכים ובטוחים שיחד עם כאן נפיק אירוויזיון מהטובים שידעה התחרות". 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה