הליכוד בירושלים: נתרכז בטובת תושבי העיר ולא בטובת מועמד כזה או אחר



רשמית סניף הליכוד בירושלים תפתח מחר (ב') באופן רשמי את קמפיין הבחירות למועצת עיריית ירושלים. ראש הרשימה, עו"ד אלישע פלג: "הליכוד הוא לא קרש קפיצה ובטח שלא ירושלים״

סניף הליכוד בירושלים יפתח מחר (ב') באופן רשמי את קמפיין הבחירות למועצת העיר. כזכור בחודש מאי האחרון נבחרה רשימת מחל במסגרת הבחירות במועצת הסניף. לראשות הרשימה נבחר חבר מועצת העיר לשעבר, עו״ד אלישע פלג.

״הליכוד שגה כאשר שיעבד את כוחו ועוצמתו לטובת המירוץ לראשות העיר, והפקיר מועצת העיר לרשימות חלשות, נאיביות ולא ציוניות בחלקן, שהחלישו את העיר, הבריחו ממנה את הצעירים והביאו למצב שאין כסף לאסוף זבל מהרחובות,״ מוסר עו״ד אלישע פלג.

״הליכוד למד את הלקח ובבחירות הללו הוא יגייס את כל כוחו לטובת תושבים העיר ועוצמתה ולא לטובת מועמד כזה או אחר שהיום כאן ומחר רץ למקום אחר. הליכוד הוא לא קרש קפיצה ובטח שלא ירושלים״.

״נעשו כאן טעויות קשות בעבר שהחלישו את כוחו של הליכוד בעיר, ״הוא מוסיף. ״שילוב של רשימות חלשות ולא ציוניות במועצת העיר הביא את ירושלים אל סף פשיטת רגל. ההגירה שלילית, הזבל ברחובות, הירידה התלולה בהתחלות הבניה ומאות בעלי העסקים הממורמרים, הם תוצאה של מועצה חסרת כוח.״

״זהות ראש העיר היא משנית לעומת החשיבות שבשינוי ההרכב במועצה  ובהגדלת כוחו של הליכוד בירושלים.״


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה