האלימות בספורט: 5 נערים הורחקו ממשחקי הכדורגל של בית"ר י-ם



5 נערים בגילאי 15-17 הורחקו ממשחקי הכדורגל של קבוצת בית"ר ירושלים עד לסוף שנת 2019

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והרחיק 5 נערים בגילאי 15-17 ממשחקי הכדורגל של קבוצת בית"ר י-ם עד לסוף שנת 2019 - ההחלטה על ההרחקה באה בעקבות חקירת המשטרה כנגדם בשל התפרצות לכר הדשא במהלכו של משחק ועבירה על חוק האלימות בספורט.

בתאריך 19.7.18 במהלך משחק כדורגל שהתקיים באצטדיון טדי בין הקבוצות בית"ר ירושלים – צ'יחורה , נתפסו 5 חשודים (15-17, צפון) עת שפרצו לכר הדשא והפריעו למהלכו התקין של המשחק. 

החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד להתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור. 
במקביל פעלה המשטרה נגדם בהליך מנהלי לפי חוק הספורט שמטרתו להרחיקם מאירועי ספורט, במהלכו הם הובאו בפני שופט, שנעתר לבקשת המשטרה, והרחיק את החשודים מהשתתפות במשחקי הכדורגל של בית"ר ירושלים ברחבי הארץ עד דצמבר 2019.

במשטרה מציינים, כי בשנת 2017 במסגרת פעילות המשטרה נגד אלימות בספורט נפתחו כ - 213 תיקים, מתוכם הורחקו כ - 175 אנשים מהגעה למגרשים והשתתפות באירועי ספורט ברחבי הארץ.

משטרת ישראל נמסר: כי היא פועלת כל העת תוך שימת דגש למניעת אלימות בספורט, ועושה כן ע"י הצבתם של שוטרים גלויים וסמויים במשחקים המתקיימים במגוון ענפי הספורט, וזאת במטרה לאתר ולמנוע כל אלימות, הן מילולית והן פיזית, על מנת לאפשר קיומם של המשחקים ולפעול בנחישות כנגד מי מהגורמים המנסים לשבש את מהלכו \ קיומו התקין של המשחק.
 
תמונה: פלטש 90/יונתן סינדל.  
 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה