נעצר: גבר כבן 30 שלח הודעות מיניות לקטינה כבת 13



המשטרה עצרה גבר כבן 30 בחשד שהטריד מינית קטינה כבת 13 באמצעות הודעות ותמונות בעלות אופי ותוכן מיני ששלח למכשירה הנייד

אמש (ד'), הגיעו בלשי המשטרה אל ביתו של החשוד (30, ירושלים), ובאמצעות צו בית משפט עצרו אותו וערכו חיפוש בביתו במהלכו תפסו מכשירי מדיה ומכשיר נייד בהם עפ"י החשד משתמש לביצוע העבירות ומחזיק בהם תכנים מיניים נוספים הקשורים בקטינים. 

מחקירת המשטרה עולה חשד, כי החשוד ביצע את העבירות כלפי הקטינה וקטינות נוספות שככל הנראה התכתבו עמו, תוך שימוש בפלטפורמות שונות של אפליקציות מסרים.

ראשיתה של חקירה המשטרה הסמויה עם קבלתה של תלונה ע"י אמה של הקטינה בתחנת המשטרה לפני כשבוע, לפיה ישנו אדם אותו היא לא מכירה, השולח למכשירה הנייד של בתה הודעות ותמונות בעלות אופי ותוכן מיני.

חוקרי המשטרה שפעלו בשלב הראשון בחקירה סמויה על מנת להתחקות אחר זהותו של החשוד, אספו ראיות וממצאים תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותו וכתובתו בירושלים.

החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לאיומים, הטרדה מינית של אדם והטרדה באמצעות מתקן בזק. היום יובא החשוד בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.


במשטרה ציינו, מרחב 'הסייבר' הולך ומתרחב מדי יום, מחד, ביכולות של משתמשי הקצה בפלטפורמות השונות לתקשר ולאתר אנשים נוספים, ומנגד מאפשר לאותם עבריינים 'לארוב' ולהתחזות על מנת לקבל את מבוקשם וסיפוקם בדרך נסתרת וללא חשיפה.

בעקבות כך, משטרת ישראל מפתחת יכולותיה הטכנולוגיים כל העת ושמה לנגד עיניה להחזיק בקדמת הטכנולוגיה על מנת להגיע למיצוי חקירה, איתור זהותם של החשודים ומעצרם בזמן המהיר ביותר על מנת להפסיק את העבירה.

סרטון הממחיש את פעילות המשטרה במרחב הסייבר:


מהמשטרה נמסר כי היא פועלת בנחישות כנגד אלו מהמשתמשים במדיה הנגישה לקטינים, בני נוער וצעירים והכל בכדי להטריד מינית ובכך גורמים להם, לא פעם ,לפגיעה וסבל נפשי קשה, וכל זאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של כלל האזרחים והרחקת עבריינים אלו מסביבתו של האזרח הנורמטיבי שומר החוק.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה