שני קבלנים נעצרו בחשד להעלמת הכנסות בהיקף של מיליוני שקלים



אליק יוסוביץ ופרנאס נבאל חשודים בהעלמת הכנסות בהיקף של מיליוני שקלים מפרויקט בנייה ושיפוצים בשלושה בניינים בשכונת יפה נוף בבירה

שני קבלנים מירושלים נעצרו בחשד להעלמת הכנסות בהיקף של מיליוני שקלים מפרויקט בניה ושיפוצים בשכונת יפה נוף בבירה. 

אליק יוסוביץ ופרנאס נבאל, קבלנים מירושלים, חשודים בהעלמת הכנסות בהיקף של מיליוני שקלים מפרויקט בניה ושיפוצים בשלושה בניינים בבירה. כב' השופט אלעד פרסקי מבית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת היחידה החוקרת והורה (19.7.18) על מעצרם של השניים ושחרורם בערובה.  מחקירת שני החשודים עולה כי עבור העבודות שולמה תמורה של כ-4 מיליון ₪, יוסוביץ דיווח על כ-440,000 ₪ ונאבל דיווח על כ- 800,000 ₪, והיתרה בסך של כ-2.8 מיליון ₪ לא דווחה כלל לרשויות המס.

לפי בקשות המעצר שהוגשו לבית המשפט ע"י חקירות מס הכנסה ירושלים, יוסוביץ הוא קבלן/יזם הפועל הן כעצמאי והן כבעלים של חברת ו.י.א חיזוק מבנים בע"מ. ונבאל הוא קבלן והבעלים של חברת פרנאס פרנאס, חברה לעבודה ולבנייה. עוד לפי הבקשות, במודיעין מס הכנסה התקבל מידע שיוסוביץ, באמצעות קבלן המשנה, פרנאס נבאל, ביצעו בשנים 2011 – 2013 עבודות בנייה ושיפוצים בשלושה בניינים ברח' שאולזון בירושלים והעלימו חלק מהתמורה הכספית שקיבלו  וכן עשו שימוש בחשבוניות פיקטיביות.

בשבוע שעבר נערכו חיפושים בביתם של השניים, נתפס חומר רב והם הובאו לחקירה. יוסוביץ, כמצוין בבקשה, הודה בחקירתו כי קיבל כ- 4 מיליון ₪ עבור העבודות הללו, דיווח לרשות המסים על כ- 440,000 ₪, אולם על היתרה בסך של כ-3.5 מיליון ₪, שלדבריו הועברה לנבאל הוא לא דיווח. למול גרסה זו, הודה נבאל בחקירתו כי דיווח על כ-800,000 ₪ בלבד, וכשנשאל על היתרה שלא דווחה לרשות המסים, השיב שלא קיבל מעבר לסכום זה, וזאת למרות שהוצג לו מסמך ממנו עולה כי קיבל את כספים מעבר למדווח.

מבקשות המעצר עולה  עוד כי בחקירתו של יוסוביץ הוצגו בפניו חשבוניות החשודות כפיקטיביות והוא אישר כי חשבוניות אלו נמסרו לו ע"י נבאל, שביצע את העבודה בשטח. בשעה שנבאל בחקירתו טען שהחשבוניות הללו אינן שלו ולפיכך הוא לא מסר אותן ליוסוביץ. 

צילום: פלאש 90. 
 
 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה