מעל 1.3 ק"ג סמים מסוכנים מסוג נייס גאי וחשיש נתפסו



מעל 1.3 ק"ג סמים מסוכנים מסוג נייס גאי וחשיש שיועדו על פי החשד להפצה בירושלים, נתפסו בביתו של צעיר בפעילות מבצעית ממוקדת של שוטרי משטרת ישראל בתופעת נגע הסמים

לפני זמן קצר, בפעילת ממוקדת של שוטרים, לוחמי מג"ב ויחידת הכלבנים של משטרת ישראל במזרח ירושלים כנגד סחר והפצת סמים מסוכנים, הגיעו השוטרים לחיפוש בביתו של צעיר (29) עפ"י צו שהוצא בבית המשפט. 

בחיפוש שערכו השוטרים בבית החשוד נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים בהם שקיות מלאות 'נייס גאי' וחשיש במשקל כולל של כ 1.3 ק"ג ובשווי מוערך של אלפי שקלים.

במהלך החיפוש נתפסו חלק מהסמים באסלת שירותי הבית ובמקומות נוספים. דודו של החשוד שניסה להפריע לחיפוש תקף השוטרים ונעצר.

החשודים תושבי ירושלים, נעצרו להמשך חקירה.

מאבקה הנחוש של משטרת ישראל בסחר והפצה של סמים מסוכנים נמשך ביד קשה ובמטרה להרחיק את הסמים מהאוכלוסייה, למנוע הגעתם לידיהם של בני נוער וקטינים ולהביא לדין את העבריינים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בפעילות גלויה, סמויה וממוקדת תוך שימוש בכלל הכלים העומדים לרשותה במטרה למנוע את הפצת הסמים אשר פוגעים באזרח הנורמטיבי, ולא אחת מגיעים לידיהם של קטינים הצורכים אותם מבלי להפעיל כל שיקול דעת, ובאופן מופרז העלול להוות סכנה ממשית לחייהם ולהביאם לידי ביצוע מעשי קיצון. כנגד אותם גורמים עבריינים העוסקים בסחר בסמים נפעל למיצוי מלא הדין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה