ישראל מצדיעה ל- 70 מתנדביה



במסגרת שבוע ההוקרה למתנדבי השירות הלאומי- אזרחי החודש - יעניק נשיא המדינה אותות הצטיינות לשבעים מתנדבים. במשך שבוע חגיגי יצדיעו שרים, חברי כנסת, אנשי ציבור ומוסדות שונים ל- 18,000 הצעירים המתנדבים במסגרת השירות הלאומי-אזרחי.
י"ג – י"ז סיוון תשע"ט 27-31.05.18

ב-27 במאי ייפתח שבוע ההוקרה השנתי למתנדבי השירות הלאומי- אזרחי, הפועלים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות, ומגיעים מכלל המגזרים בחברה הישראלית :ערבים, חרדים, צעירים עם מוגבלויות, צעירים מרקע של סיכון ומצוקה, בנות הציונות הדתית ועוד.

שבוע זה מהווה את שיאה של שנת הפעילות, בה מתנדבים מדי שנה עשרות אלפי בנים ובנות. במסגרת שבוע זה ייערכו אירועים מיוחדים למען המתנדבים וכן יתקיימו כנסים וימי עיון שיעסקו במגזרים השונים המתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי.

בטקס חגיגי ומרגש שיתקיים במשכן נשיא המדינה, יעניק הנשיא אותות הצטיינות לעשרות מתנדבים נבחרים, על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה. הטקס ייערך במעמד השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי שר-שלום ג'רבי  שיעברו בין המתנדבים, המגיעים מכלל פלחי החברה הישראלית, ויעניקו להם את תעודות ההוקרה: מתנדבים יהודים ושאינם יהודים; חילוניים, דתיים וחרדים; צעירים מרקע של סיכון ומצוקה וצעירים עם מוגבלויות.

לצד האירוע המרכזי בבית הנשיא, יתקיימו לאורך השבוע אירועי שיא נוספים, ביניהם יריד תעסוקה ולימודים למתנדבים עם צרכים מיוחדים (29.05) שיכלול ביתנים לרישום ומידע על מוסדות השכלה ומעסיקים לרבות הנגשת מידע רלוונטי לאוכלוסיות השונות, יום עיון לאוכלוסייה החרדית המשרתת (27.05) ויום עיון למגזר המיעוטים (30.05) ועוד.

שבוע זה מהווה את שיאה של שנת הפעילות, בה מתנדבים מדי שנה מעל 18,000 בנים ובנות. השבוע מבטא את ההוקרה מהמדינה והחברה לפועלם של מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, אשר בחרו להתנדב ולתרום לחברה הישראלית.

השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל: "מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי עובדים קשה כדי להביא את החברה הישראלית כולה למקום טוב יותר. הם עומדים בחזית העשייה החברתית של מדינת ישראל, והחודש נוקיר להם תודה בחלוקת תעודות הצטיינות בבית הנשיא. השירות הלאומי-אזרחי הוא הסיירת החברתית של מדינת ישראל ואנחנו נמשיך לפעול על מנת להיטיב עם המתנדבים והמתנדבות".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי שמסיים השנה את תפקידו לאחר 8 שנים ברשות, אמר כי "העלייה המשמעותית במודעות הציבורית לחשיבות שירותם של המתנדבים, יחד עם העלאת מעמדם בחברה הישראלית, הביאה להגדלה משמעותית של אלפי מתנדבים הנוטלים חלק בשירות הלאומי, בכלל המגזרים בחברה הישראלית. אני מודה לנשיא המדינה ראובן ריבלין על קיום הטקס ולשר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי אורי אריאל, על התמיכה והדאגה למפעל השירות הלאומי-אזרחי, ומקווה כי טקס זה יהפוך למסורת קבועה במשכן נשיאי ישראל, ע"מ להוקיר את פועלם של מעל 18,000 המתנדבים התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה".

רשות השירות הלאומי-אזרחי היא הגוף הממשלתי המרכז תחתיו את כלל הטיפול בנושא השירות הלאומי-אזרחי. הרשות אחראית על פעילותם של מעל 18,000 מתנדבים המהווים את פסיפס של החברה הישראלית. בשירות פועלים מתנדבים יהודים ובני מיעוטים; דתיים, חילוניים וחרדים; בנות ובנים; צעירים מרקע של סיכון ומצוקה וצעירים עם צרכים מיוחדים. מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי פועלים במגוון תחומים בחברה הישראלית- ברווחה, במוסדות חינוך, בתחום הבריאות, הביטחון, ביטחון הפנים ועוד. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה