לאחר הודעתו של ניר ברקת, משה ליאון: "אתמודד בבחירות הקרובות"



הזירה הירושלמית מתחממת: משה לאון, חבר מועצת העיר מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, מכריז היום רשמית כי ירוץ בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים

לאחר הודעתו הרשמית של ראש עיריית ירושלים ,ניר ברקת, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר, מכריז היום רשמית חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, משה ליאון, כי ירוץ בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים.

ליאון: "לפני חמש שנים החלטתי לשים את חיי הקודמים בצד, הפנתי את כל מאמציי, יכולותיי וכישוריי לטובתה של העיר ירושלים. השקעתי את כל כולי למען הבירה כחבר מועצת העיר והעמקתי את מעורבותי בניהול העיר. בשנים האחרונות עבדתי לצידו של ניר ברקת ואני מודה לו על תקופת העשייה המשותפת, פעלנו יחדיו והצעדנו את העיר קדימה, תרמתי רבות לפיתוחה של העיר והיום אני מוכן יותר מאי פעם לקדם את בירת ישראל קדימה עוד יותר".

הזירה הירושלמית מתחממת, לאחר הודעתו של ראש עיריית ירושלים הנוכחי, ניר ברקת, כי לא ירוץ לקדנציה נוספת לראשות העיר אלא יעבור להתמודד בפריימריז בליכוד, מאשר המועמד המוביל לראשות העיר, משה ליאון: אני אתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר ירושלים.

ביום שלישי הקרוב, יקיים משה ליאון הרמת כוסית חגיגית, לכבוד חג הפסח, במלון קראון פלזה ירושלים, שבו צפוי לשאת את הנאום שיזניק את מערכת הבחירות בבירה. האירוע יתקיים בהשתתפות מאות חברים ואישי ציבור רבים התומכים במועמד.

ליאון, המכהן בחמש השנים האחרונות כחבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים בעיריית ירושלים, הביא בשורות רבות לתושבי הבירה, כאשר האחרונה והחמה ביותר היא השפעתו המכרעת מול משרדי הממשלה על תקציב הבירה לשנת 2018 שללא התערבותו ספק אם היה נפתר בצורה הזו. תקציב הבירה לשנת 2018 הוא התקציב הגדול ביותר שהיה לירושלים ויעמוד על כ- 6 מליארד שקלים תקציב שוטף ועוד כ- 3 מליארד שקלים תקציב פיתוח – סה"כ תקציב של 9 מליארד שח. ליאון: "זהו התקציב הגדול ביותר שקיבלה העיר ירושלים. בירת ישראל חייבת להתנהל תחת עצמאות כלכלית. הישגנו את הכסף, עכשיו אנחנו מתחילים לעבוד".

ליאון, במקצועו רואה חשבון שבעבר כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה ויו"ר רכבת ישראל, מבין הלכה למעשה את אופן ההתנהלות של מוסדות המדינה ומכיר את העיר ירושלים וחסמיה על בוריים. ליאון הוא מועמד אחראי מאוד ושקול מאוד שללא צל של ספק יצעיד את ירושלים בגאון מעלה וקדימה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה