ניר ברקת הודיע: אתמודד בליכוד ולא על ראשות העיר ירושלים



אחרי 10 שנים כראש עירייה הודיע ראש העיר, ניר ברקת כי לא יתמודד לקדנציה שלישית , אך יתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת. ברקת: "בסיום הקדנציה אעזוב את העירייה, אבל לעולם לא אעזוב את ירושלים".

ראש העיר ירושלים בעשר השנים האחרונות ניר ברקת הודיע היום (א') כדי לא ימשיך לקדנציה שלישית בבירה והכריז על התמודדותו לרשימה של תנועת הליכוד בבחירות הקרובות. ברקת תמך באופן ציבורי בראש הממשלה בנימין נתניהו ובליכוד במערכות הבחירות האחרונות, בתמיכתו זכתה מפלגת הליכוד בירושלים לשיא של תמיכה של 25% בבחירות הארציות.

מאז הצטרפותו לשורות הליכוד קיים ברקת מפקד גדול לשורות התנועה וצירף אליה למעלה מ-10,000 מצטרפים חדשים. לאחר שסיים בסוף השבוע בהצלחה את המאבק על תקציב ירושלים שבמסגרתו זכתה העירייה לתוספת תקציבית של 887 מיליון ש"ח הודיע ברקת על החלטתו להתמודד ברשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו לניר לברקת: ברכותיי, אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, זאת תוספת חשובה."

ראש העיר ירושלים ניר ברקת לראש הממשלה בנימין נתניהו: ״לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון, החלטתי לשרת את ישראל ברמה הלאומית ולחזק את תנועת הליכוד.״
ראש העיר ירושלים בעשר השנים האחרונות ניר ברקת נפגש הבוקר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במשרד רוה״מ ועדכן אותו על החלטתו להתמודד לרשימת הליכוד לכנסת בבחירות הקרובות.

השר לבטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן מברך את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על הודעותו כי ירוץ ברשימת הליכוד בבחירות הבאות. השר ארדן: "‏אני מברך את ידידי ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על החלטתו להתמודד לרשימת הליכוד לכנסת הבאה. ניר הוא מנהיג ציבור איכותי עם עשייה רבה ונסיון. אני בטוח שהצטרפותו תחזק את הליכוד ואת הפוליטיקה הישראלית. בהצלחה ניר!"

לאחר הודעתו הרשמית של ראש עיריית ירושלים ,ניר ברקת, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר, מכריז היום רשמית חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, משה ליאון, כי ירוץ בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים.

שר ירושלים, הגנת הסביבה והמורשת זאב אלקין:"אני מברך את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת על החלטתו להצטרף לשורות ההנהגה הלאומית של הליכוד. כשר ירושלים ומורשת העוסק מדי יום בענייניה האסטרגים והלאומיים של ירושלים, עבדתי עם ניר בשיתוף פעולה מלא והוא תרם תרומה גדולה מאוד לקידומה של ירושלים בעשור האחרון. אין לי ספק שהצטרפותו להנהגה הלאומית של הליכוד תחזק את המפלגה, תתרום לנו בבחירות הבאות ותתגבר את העשיה של הליכוד בקדנציה הבאה.״ 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה