יממה לאחר הפיגוע: כתובות נאצה בפסגת זאב



יום לאחר שנרצח עדיאל קולמן בעיר העתיקה בעיר, צמיגים של מספר כלי רכב נוקבו וכתובות נאצה רוססו בשכונת פסגת זאב בירושלים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה

במשטרת ישראל נפתחה חקירה בעקבות דיווח שהתקבל בשעות הבוקר (ב') לפיו נוקבו הצמיגים של כלי רכב ורוססו כתובות באמצעות ספריי צבע על מספר כלי רכב חונים וקירות סמוכים בשכונת פסגת זאב ירושלים. למקום הגיעו חוקרי משטרה וחוקרי זיהוי פלילי של המשטרה שכאמור פתחו בחקירה.

רוססו הכתובות "תנו לנו לטפל בהם", "אין מקום בארץ ישראל לזרים אויבי השם" ו"יחי המלך המשיח". החשד הוא כי מדובר בנקמה בעקבות שני פיגועי הטרור של הימים האחרונים, זאת משום שהכתובות רוססו על ביתו של תושב ערבי.

אתמול (א') נרצח עדיאל קולמן, בן 32 מכוכב השחר, בפיגוע הדקירה ברחוב הגיא בעיר העתיקה. קולמן נדקר אתמול בידי מחבל תושב אזור שכם ברחוב הגיא הסמוך לרובע היהודי ולכניסה לכותל המערבי, ומת מפצעיו לאחר שעות בהן נלחמו על חייו הרופאים בבית החולים שערי צדק. בעקבות הפיגוע, ביצעו כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית "שומרון", בשיתוף כוחות שב"כ ומג"ב, מיפוי הנדסי לצורך הריסת בית המחבל בכפר עקרבה, ותחקרו את בני משפחתו של המחבל.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה