ברקת למשרד התחבורה: הקצו משאבים לגיוס נהגי אוטובוס בירושלים כדי לשפר את השירות



ראש העיר ירושלים, ניר ברקת בדיון בוועדת הכלכלה בכנסת על התחבורה הציבורית בירושלים: "עד לסיום בניית רשת הרכבות הקלות, על משרד התחבורה להקצות משאבים גדולים לגיוס נהגי אוטובוסים נוספים בירושלים ולהציע בונוסים לנהגים שיגיעו לירושלים כדי לשפר את השירות"

ברקת שהשתתף בדיון מיוחד בנושא בכנסת ציין כי "ירושלים בחרה בתחבורה ציבורית. טוב שעשינו ככה, כי בהסתכלות קדימה אין תחליף לתחבורה ציבורית יעילה.

ההשקעות של שר התחבורה ישראל כץ ומשרדו לעתיד הן חסרות תקדים, למעלה מ-30 מיליארד ש"ח ובניית רכבת מהירה מהמרכז, רשת רכבות קלות ורשת רכבלים שיהפכו את ירושלים לעיר עם התחבורה המתקדמת בארץ"

ברקת ציין כי "עד לסיום בניית רשת הרכבות הקלות בשנים הקרובות, התלות של ירושלים באוטובוסים היא מוחלטת. מאז האירועים הביטחוניים לפני כשלוש שנים יש מחסור גדול בנהגים בירושלים שטרם הושלם, והדבר מייצר אי וודאות במערכת התחבורה הציבורית - בדיוק הפוך ממה שצריך להיות. אם תושבי ירושלים לא יכולים לסמוך על זמני הגעת האוטובוסים כדי לתכנן את היום שלהם אנחנו הולכים אחורה במקום קדימה"

"בעבר כשהיה מחסור בשוטרים, המשרד לביטחון פנים הוסיף 1,200 תקנים והעלה את שכרם בבונוס מיוחד למשרתים בירושלים, צעד שנתן מענה איכותי וטוב לביטחון בעיר. באותה אנלוגיה כעת כאשר יש מחסור בנהגים שפוגע בתפקוד של אגד, על משרד התחבורה להקצות משאבים גדולים לגיוס נהגי אוטובוסים נוספים ואף להציע בונוסים לנהגים שיגיעו לירושלים כדי לשפר את השירות"

עוד אמר ברקת כי "ההחלטה כי ירושלים תהיה העיר הראשונה בה ייצא מכרז להפעלת מוניות שירות רבות שישפרו את התחבורה הציבורית בעיר היא בשורה חשובה לתושבים ואני מודה על כך לשר התחבורה ישראל כץ וליו"ר וועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל"

בסיום דבריו הוסיף ברקת כי "התברכנו בירושלים בחברה אזרחית מאוד חזקה שיודעת להרים דגלים ולדרוש פתרונות לבעיות שמתעוררות מהשטח ואני מברך את כל הארגונים המעורבים. אני מאמין במשרד התחבורה, באוזן הקשובה שלו וביכולת שלו להיענות לאתגרים של ירושלים בתקופת המעבר עד לרשת הרכבות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה